Timm1983 Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 Hallo allemaal Sinds deze avond heeft "Malworrior" zich automatisch geïnstalleerd op mijn computer, het lijkt een viruskiller te zijn maar het is spyware. Zie deze link Malwarrior Hoe kan ik deze best verwijderen? Ik werk met Windows XP. Bij het opstarten krijg ik ook "Windows Installer" te zien en dan een foutmelding van "explorer.exe". Norton antivirus 2007 vind de Malwarrior bij de gedetailleerde resultaten, maar hoe verwijderen? Alvast bedankt voor de hulp Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Poetsdoekje Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 1e goegel hit MALWARRIOR?? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Greatone Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 Download het programma Malwarebytes' Anti-malware. Is gratis en via google te vinden. Zeer goede programma om spyware en virussen te verwijderen! LET OP: De gratis versie is dus geen antivirus programma, dus het is wel noodzakelijk om er een antivirus bij te hebben draaien. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen