Clearbluesky Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 Wie heeft recente settings voor de HDCI2000 ? Graag zoveel mogelijk uploaden. Alles is welkom. Graag de firmwareversie aangeven. Op Humaxzone http://www.humax-zone.net/ staan nieuwe (Diablocam) settings voor de HDCI2000. Letop: voor Firmware 15. Bij het bewerken van de settings met Formula doet zich bij deze settings nogal eens de melding : No channels voor terwijl het nax aantal van 4000 kanalen niet is overschreden. Wie weet de oorzaak ? Amiko Alien SHD-8900Triax 110 cmTriax 78 cmTriax 60 cm duo lnb
Gast pleenmeel Geplaatst: 21 mei 2008 Geplaatst: 21 mei 2008 Mogelijk staat er een transponderloze entry in de lijst. Dan krijg je dezelfde melding (met fw15). Kwam daar gisteren achter bij het aan de praat krijgen van ITV-HD (is overigens prima gelukt uiteindelijk!)
Clearbluesky Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Geplaatst: 31 mei 2008 Bedankt Pleenmeel. Het probleem was bij mij anders. Ik had bij het editen een kanaal naar de verkeerde satelliet verplaatst dan blijft de boel hangen. Heb nu een prima lijst voor motorbesturing en Astra Hotbird voor Fw 15. Ik ben zeer tevreden met de HDCI2000 alleen is 4000 kanlen wat weinig Amiko Alien SHD-8900Triax 110 cmTriax 78 cmTriax 60 cm duo lnb
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen