Ga naar inhoud


HD1000 en ITV-HD


rai

Aanbevolen berichten

Is het al iemand gelukt om met z'n HD1000 het ITV-HD kanaal zichtbaar te maken? De nodige ontvanger sis het inmiddels gelukt, maar volgens mij moet je dan de PID codes in kunnen tikken. En dat heb ik nog niet gevonden in de HD1000.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

De Humax HDCI-2000 software heeft wel de mogelijkheid om pids met de hand in te geven, maar daarbij is het mij nog niet gelukt om beeld te krijgen.

Hier zal Humax z'n software moeten aanpassen.

Misschien dat de engelse gebruikers wat kunnen bereiken bij de locale vestiging van Humax.

 

Update: Op de engelse forums wordt een manier beschreven, om toch ITVHD te kunnen ontvangen met de HDCI-2000.

Ik zal het vanavond eens uitproberen.

 

De Humax 1000 gebruikers zijn afhankelijk van Premiere, ik weet niet, of daar de mogelijkheid is, pids met de hand in te geven.

Ik schat de kans klein, dat Premiere hun software zullen veranderen voor dit probleem.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb het uitgeprobeerd, en heb ITV HD werkend op mijn Humax HDCI-2000.

Voor diegenen die het ook willen proberen volgt hier de link.

Humax HDCI-2000 + ITV HD

 

Voor de Humax 1000 bezitters, wanneer jullie de rs-232 poort nog open hebben en met de formula editor de kanalenlijst kunnen bewerken zou het ook moeten gaan.

 

Succes.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...