Ga naar inhoud


EPG versie 5


Gast tobo01

Aanbevolen berichten

Na patchen met versie 5, NO EPG EEPROM, update EEPROM tbv signaalmeter, ASTRA/HOTBIRD settings van Marc Z erin, geen EPG op andere kanalalen dan NL.<p>Bij anders spring ie teruh op kanaal 1.<p>Is ergens een posting van gewwst. Kan deze niet meer terugvinden. Wie weet raad?<p>Groeten,<p>Tobo01

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Tobo01, ja volgens mij had het met de welbekende klepel en klok te maken! Oftewel pas in je menu de datum aan (zal nu op 01-01-97 staan) en de tijd en dan zou ie het moeten doen dacht ik.<p>Groeten, john.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet ook niet waar de problemen zijn ontstaan want ik heb ze niet.

Heb de 6062 ALLPPV_V5 met lookerflash er opgezet en de eeprom ge FF. met lookerflash

Bij opstarten kwam ik in het menu en heb em de kanalen op astra laten inlezen.

Daarna de settings van nobody2050 met EPG kanalen M_Z er op. Astra en Hotbird.

Verder niets met de eeprom gedaan. Wel in het menu de schotel bij overige aangepast waardoor de meter weer werkte.<p>ALLE EPG werken hier op, ook de Info werkt en kan ook gisteren en vandaag alle file's gebruiken die er maar te vinden zijn. Totaal geen last van attaqs.<p>Hoop datje hier wat mee kan.<p>gr. Johan smile.gif" border="0

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongelui,<p>De datum en tijd staan goed. EPG NL doet het prima. Alleen bij overige zenders naar Nederland 1.<p>Het moet in de EEPROM of de kanalenlijst van M_Z zitten, want voor de laatste wijziging wel EPG op alle kanalen. <p>Groeten,<p>Tobo01

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tobo01, ik heb na de ALLPPV v5 er ook een andere eeprom ingezet (bij Zeguers de eprom7072noepg) daarna de kanalen even laten zoeken en nadat hij er stel gevonden had op a op de AB gedrukt en toen de settingslijst van nobody2050 (Astra+Hotbird, de allerlaatste) erin gezet! Heb tot nu toe nog geen last gehad van "geen beeld" en heb wel EPG op alle zenders! Probeer dit eens zou ik zeggen!<p>Groeten, John.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb kanalen toevoegen gedaan. Nu geen K* meer, maar wel EPG bij de andere kanalen. K* zou een kwestie van files kunnen zijn. Zal even wat gaan hobbyen.<p>Groeten en bedankt voor het meedenken.<p>Tobo01

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de late reactie 4tover. <p>Met dezelfde files.<p>Conclusie:

K* is even van de zender geweest (of attaque wat weer hersteld is door V5)<p>De kanalenlijst van M_Z is blijkbaar nog niet helemaal compleet, of wordt standaard niet helemaal goed in mijn Deco gezet.<p>Ben blij dat alles weer draait.<p>Groeten,<p>tobo01

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...