Frankly Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 Nieuwe TF7710HDPVR en AstonCrypt2, alles (SD en HD) werkt prima, behalve het zappen tussen BBC en NL zenders, Als ik terug wil, krijg ik de melding ‘gecodeerde uitzending’ ‘druk op OK om verder te gaan’ Alleen het fysiek verwijderen van de aston crypt 2 helpt dan. Iemand een oplossing?
Moderator ceesv Geplaatst: 15 mei 2008 Moderator Geplaatst: 15 mei 2008 Ik heb hetzelfde verschijnsel met een Humax HDCI-2000. Wanneer ik naar sommige ongecodeerde zenders heb gekeken en terug ga naar een van de Canaldigitaal kanalen krijg ik soms ook deze mededeling. Alleen de ontvanger uitzetten of het Aston module eruit halen verhelpt het probleem. De Humax heeft software versie 15 en de Aston 2.18 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Frankly Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Geplaatst: 16 mei 2008 Sjaak, Ik heb er gekeken (alle 54 pages) mijn 7710 is bij Rebox geweest voor een hardwarematige upgrade, maar als ik het allemaal goed begrepen heb, is Topfield zelf (al enige tijd..) bezig met een SW upgrade die het zou moeten verhelpen. Maar voor nu is er dus nog niets aan te doen?
Frankly Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Geplaatst: 16 mei 2008 Sjaak(k) Kreeg zojuist dit mailtje van Rebox; Aanstaande week komt er een nieuwe software versie vrij, waar oa het Decodeer gedrag aanzienlijk van is verbeterd. We horen graag van je, Best regards, Met vriendelijke groet, Johan Hof Rebox B.V. Hendrik Figeeweg 1X 2031 BJ Haarlem The Netherlands T +31 23 5310883 F +31 23 5318828 E johan.hof@rebox.tv I www.rebox.tv
Frankly Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Geplaatst: 16 mei 2008 en daar kwam deze net overheen; Hoi frankly ! Wij hebben hier momenteel de Beta, en die werkt goed ! Nog even geduld, Best regards, Met vriendelijke groet, Johan Hof Rebox B.V. Hendrik Figeeweg 1X 2031 BJ Haarlem The Netherlands T +31 23 5310883 F +31 23 5318828 E johan.hof@rebox.tv I www.rebox.tv
Frankly Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Geplaatst: 14 juli 2008 mooi stel daar, nadat ik gevraagd had hoe het er mee stond, kreeg ik een mail om niet constant te vargen hoe het et mee stond en dat ze het tzt wel door zouden mailen. is nu alweer 6 weken geleden....
Frankly Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2008 kwam deze gisteren; nieuw bericht van de mannen van Rebox; Dag Frank, Goedemorgen. Wij hebben momenteel een software waar de Fastscan en de Media Highway in zit, maar dit werkt nog niet naar behoren. Als deze bovenstaande problemen zijn opgelost, zullen wij de software vrijgeven. De verwachting is enkele weken. Met vriendelijke groet, Bewerkt door paardengek (Gisteren om 11:12) Bewerk reden: i.v.m. commercie bericht aangepast
Gast MP4 Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Zolang je probleem blijft bestaan is een herstartje misschien ook tijdelijk een oplossing. Module wil er niet uit met de ab
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen