Ga naar inhoud


VOOM HD en JimJam nieuw; Private Spice exit


guppje29

Aanbevolen berichten

Volgens dutch media komt VOOM hd en Jim Jam nieuw bij CDS en gaat Private spice eruit.

VOOM HD lijkt mij wel een mooie aanvullig en jim jam had ik al verwacht aangezien vanaf het begin er een nederlands geluids spoor aanwezig is op de astra 1.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: guppje29
Volgens dutch media komt VOOM hd en Jim Jam nieuw bij CDS en gaat Private spice eruit.
VOOM HD lijkt mij wel een mooie aanvullig en jim jam had ik al verwacht aangezien vanaf het begin er een nederlands geluids spoor aanwezig is op de astra 1.


NIEUWE ZENDERS OP ASTRA 19,2 EN 23,5

Met ingang van 2 juni 2008 zijn de onderstaande zenders nieuw te ontvangen via CanalDigitaal:

Nederland 1 HD
Het EK voetbal is op dit tijdelijke kanaal in High Definition te zien van 7 tot en met 29 juni 2008. De Olympische Spelen zijn van 8 tot en met 24 augustus in HD te bewonderen.

Verder zullen diverse programma's van Nederland 1 worden geupscaled en te zien zijn via Nederland 1 HD. Tijdelijk te zien via ASTRA 23,5 voor kijkers met een CanalDigitaal SECA-smartcard.

Voom HD
De beste programma's van het Voom HD-netwerk verzameld op 1 HD-kanaal. De beste films, sport, cultuur en games in High Definition. Te zien via ASTRA 23,5 met het HDTV-pakket. (Startdatum onder voorbehoud)

Jim Jam
De nieuwste Nederlandstalige kinderzender met o.a. Bob de Bouwer, Thomas de Stoomlocomotief, Barney en zijn Vriendjes en nog veel meer. Te zien via ASTRA 19,2 met het Familie-pakket of hoger.

Etalagekanaal
In juni is het muziekkanaal Lite TV te zien op het Etalagekanaal van CanalDigitaal. Deze muziekzender richt zich volledig op vrouwen en biedt muziek van nationale en internationale artiesten.

PRIVATE SPICE

CanalDigitaal betreurt het besluit van Private Spice om de uitzendingen via ASTRA 19,2 te staken.
De erotiekzender Private Spice is hierdoor met ingang van juli 2008 niet meer te ontvangen via CanalDigitaal.
Dorcel TV en Hustler TV blijven zorgen voor een sterk aanbod van erotiekzenders in het Entertainment-pakket en hogere zenderpakketten.


bron: canaldigitaal dealernieuws mei

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi zo, JimJam erbij. Private Spice kon ik toch niet ontvangen met een Familiepakket. VOOM HD kan ik niet zien omdat ik geen HD-ontvanger heb.

 

Toch wel apart dat juist Spice verdwijnt. Die zit gewoon nog op Digitenne voor 6,95. Verder ook digitaal via de meeste kabelbedrijven. Had dan eerder Dorcel verwacht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd wat tvvlaanderen gaat doen... zou de "gratis optie erotiek" vervallen?

 

En o mijn goed hoe ga ik dat aan... mijn grootmoeder (!) uitleggen? 73 jaar maar ze laat me het halve land afrijden omdat bij haar vriend "op heel veel posten gecodeerd kanaal komt", kom daar aan en alles blijkt te werken en toen kwam de aap uit de mouw... op nummerke 69 stond niet dezelfde post als bij haar: private spice.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

als of de bitrate van Private Spice op de Astra 19E zo geweldig was wink

 

op de HB issie volgens mij al veel hoger :?

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dj33333

voomhd lijkt me wel leuke zender als aan vulling op hdpakket nu ook nog hoop eurosporthd dit jaar er bij komt dan is mooi pakket groeten dj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Satellite Europe

Voom HD is idd. 'n mooie aanvulling & schijnt 'n goede zender te zijn. Jammer dat Spice verdwijnt, maar ja de doorgewinterde sat-kijker kan 'm tig keer in andere pakketten vinden smile Wat mij betreft hadden ze Dorcel er beter uit kunnen gooien omdat ze toch amper uitzenden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satellite Europe
Voom HD is idd. 'n mooie aanvulling & schijnt 'n goede zender te zijn.


Ik heb Voom-HD vorige week een aantal malen bekeken via C+ Skandinavië (heb momenteel even geen schotel meer op 1west staan), maar vond het vies tegenvallen.

Ik zag modeshows voorbijkomen en cultuur, nou dan weet je wel weer hoe laat het is, qua aanbod een beetje vergelijkbaar met slaap zenders als Luxe-HDTV en Euro1080.

Maar misschien keek ik op de verkeerde tijdstippen en hebben ze wel degelijk leuke programma's.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Ik heb Voom-HD vorige week een aantal malen bekeken via C+ Skandinavië (heb momenteel even geen schotel meer op 1west staan), maar vond het vies tegenvallen.



Maar hij zit toch ook gewoon in het UPC pakket volgens dit bericht zou het in April toegevoegd worden.

Maar VOOM is een Amerikaanse provider die 15 HDTV zenders heeft maar voor landen buiten de VS een 'compilatiekanaal' heeft met van alles wat. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Apple740
Ik heb Voom-HD vorige week een aantal malen bekeken via C+ Skandinavië (heb momenteel even geen schotel meer op 1west staan), maar vond het vies tegenvallen.



Maar hij zit toch ook gewoon in het UPC pakket volgens dit bericht zou het in April toegevoegd worden.


Klopt Aart. Daarna hebben ze begin mei bekend gemaakt. Nu is het 16 mei en hij zit er nog steeds niet bij. Ik wacht 'geduldig' af.

Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig, voor sommige misschien de beste zender van het cds zenderpakket. Eerst was er Ad*lt X, later werd dit dan X-Z*ne, dan Sp*ce Platinum en vervolgens Pr*vate Sp*ce. X-Z*ne vond ik beter omdat er nog Nederlandse ondertiteling was, dat is nu het geval niet bij Pr*vate Sp*ce, Vele IRdeto2 kijkers zullen vanaf juli tevreden moeten zijn met D*rcel TV van 22.00u tot 05.00u. We zullen het aantal leden van CDS eens zien dalen met het verdwijnen van Pr*vate Sp*ce, wat ik gehad heb kunnen ze me niet meer afnemen, misschien ga ik volgend jaar 2009 in zonder de kanalen van cds, want zoiets is niet écht levensnoodzakelijk.

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou weet ik niet of Jim Jam wel zo'n goeie naam is voor een kinderzender. Dat wordt snel verbasterd tot yum-yum en voor je het weet worden er kamervragen gesteld.

Zie hier :D

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...