Ga naar inhoud


VOOM HD en JimJam nieuw; Private Spice exit


guppje29

Aanbevolen berichten


  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wel nu gaat de kat op de koord komen bij TVVlaanderen.

 

Sinds het begin en nog steeds wordt er gewezen op de gratis optie erotiek bij het basispakket.

 

Nu deze optie wegvalt, ben ik eens benieuwd of ze dit gaan laten vallen en we als bericht gaan krijgen "Door een beslissing buiten onze wil om, verdwijnt Private Spice uit onze pakketten. Maar erotiekliefhebbers kunnen we verwijzen naar de zenders uit ons Pluspakket" of daarentegen er een alternatief komt in het basispakket.

 

Als dit laatste niet het geval is, mag wel gezegd worden dat de ontmanteling van het basispakket is ingezet (eerst Action Now, vervolgens BBC Prime en nu Private Spice en dit zonder enige vervanging)

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Soundwork
Origineel bericht van: Apple740
Origineel bericht van: Satellite Europe
Voom HD is idd. 'n mooie aanvulling & schijnt 'n goede zender te zijn.


Ik heb Voom-HD vorige week een aantal malen bekeken via C+ Skandinavië (heb momenteel even geen schotel meer op 1west staan), maar vond het vies tegenvallen.

Ik zag modeshows voorbijkomen en cultuur, nou dan weet je wel weer hoe laat het is, qua aanbod een beetje vergelijkbaar met slaap zenders als Luxe-HDTV en Euro1080.

Maar misschien keek ik op de verkeerde tijdstippen en hebben ze wel degelijk leuke programma's.


Nou, wat ik denk is dat de Europese versie (die een selectie uitzendt van het VOOM HD network) een verkeerde selectie maakt uit de programma's en dat er inderdaad Luxe TV HD en EXQI achtige programma's geselecteerd worden.

Maar wat ik me afvraag: is de versie die jij hebt gezien, ook tevens de versie die straks bij UPC en Canal Digitaal te zien zal zijn? Kortom: is er in Europa één kanaal van Voom HD of zijn er verschillende?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is één versie van Voom-hd.

 

http://www.voom.tv/

 

Als je de programmering bekijkt dan zijn de hoogtepunten van deze maand de Parijs mode week (modeshows), "groene" milieu programma's, een interview met de R.E.M. zanger, en, houd je vast, de BMX crossfiets kampioenschappen.

 

Euro1080 achtige content dus, een flutzender. frown

 

Je wilt mij toch niet beweren dat als je een daadwerkelijke compilatie maakt van 15 HDTV kanalen, dat je dan een modeshow gaat selecteren, of de BMX crossfietskampioenschappen. :D

Maar misschien hebben die 15 zogenaamde HDTV kanalen wel niets beters te melden...

 

Origineel bericht van: aart44

Maar hij zit toch ook gewoon in het UPC pakket volgens dit bericht zou het in April toegevoegd worden.

 

Maar VOOM is een Amerikaanse provider die 15 HDTV zenders heeft maar voor landen buiten de VS een 'compilatiekanaal' heeft met van alles wat. laugh

 

Wat Alfons al aangaf, UPC heeft Voom nog niet daadwerkelijk toegevoegd. De laatste berichten die mij zijn toegekomen vermelden toevoeging ergens in het 2e kwartaal, dus deze of volgende maand uiterlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Soundwork
Origineel bericht van: Apple740

Maar misschien hebben die 15 zogenaamde HDTV kanalen wel niets beters te melden...



Nou, sterker nog.... deze 15 zenders zenden op het moment helemaal niet uit. Maar wat je noemt is inderdaad vergelijkbaar met Luxe TV HD en Euro1080 HD1. Niet echt een toevoeging dus. Jammer dat Canal Digitaal de doorgifte van Eurosport HD op de lange baan heeft geschoven, had liever deze zender in het pakket gehad dan Voom HD.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor wat het waard is, Eurosport HD is op dit moment fta te ontvangen op hotbird met een demo loop.

Of die gecodeerd gaat worden wanneer het reguliere programma gaat lopen is natuurlijk de vraag.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik veronderstel van wel,want ze voegen het toe aan hun pakket van de poolse aanbieder,

dus je mag verwachten dat die gecodeerd zal zijn.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ze hebben op de Hotbird voor een aantal landen een versie beschikbaar.

Die zullen niet allemaal voor het poolse pakket zijn.

De nederlandse versie is ook al aanwezig, alleen het geluidsspoor is nog "dood".

Is natuurlijk de hamvraag, voor welke provider de nederlandse versie gepland is...

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Ze hebben op de Hotbird voor een aantal landen een versie beschikbaar.
Die zullen niet allemaal voor het poolse pakket zijn.
De nederlandse versie is ook al aanwezig, alleen het geluidsspoor is nog "dood".
Is natuurlijk de hamvraag, voor welke provider de nederlandse versie gepland is...


ik heb naar de geluidsporen nog niet gekeken,beeld was al meer of genoeg wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zit ook een stukje Tour de France bij, die verleden jaar al geheel in HD gecoverd werd.

Hopelijk dit jaar ookvoor ons te zien.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...