Ga naar inhoud


VOOM HD en JimJam nieuw; Private Spice exit


guppje29

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

in laatste dealernieuws!

 

Hustler TV naar Basispakket

De zender Private Spice heeft besloten om vanaf 1 juli 2008 niet langer uit te zenden via de ASTRA satelliet. De zender verdwijnt daarmee uit ons aanbod.

 

Uiteraard zorgen we bij TV VLAANDEREN meteen ook voor een oplossing: we verschuiven Hustler TV naar het Basispakket, en in plaats daarvan wordt het nieuwe erotiekkanaal XXX Xtreme toegevoegd aan het Pluspakket. Hustler TV verschuift ook naar preselectie 69, en XXX Xtreme neemt preselectie 71 over.

 

De gratis optie erotiek blijft hierdoor behouden in zowel het Basis- als het Pluspakket. Voor onze abonnees verandert er dus nauwelijks iets, behalve dan dat het erotiekaanbod een nieuwe impuls krijgt.

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik bedoel is dat er iig een vervanger is voor Spice,

en dat het aanbod niet verder uitgekleed wordt

 

 

Is daar een bron voor, dat XXX Xtreme, ook bij ons in Nederland, Spice Platinum gaat vervangen? Ik lees er n.l. nergens iets over, al lijkt het me wel logisch, als TVV die ook als vervanger in hun pakket stopt..

 

En néé, indien het i.d.d. zo is , zal deze ongetwijfelt in het entertainment pakket blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Hier ook geen JIM JAM ook geen Hallmark op 40. Hoe kan dit? Heb Strong 8000 ontvanger met orginele CD Kaart, neem aan Seca kaart. Vandaag nog opnieuw geladen, nog geen succes.

Dit komt door een bug in de Strong software. Hierdoor heeft CDS ook de licentie ingetrokken van deze ontvangers. Strong moet die bug fixen.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...