Gast Geplaatst: 22 januari 2002 Geplaatst: 22 januari 2002 Allppv_5 geinstalleerd nadat beeld zwart wordt. alleen bv rtl4 etc werken nog. can*l- red en blew vallen na enkele sec uit. dv k*ys geprobeerd. wie kan mij helpen. (vorige topic vertellen mij niet veel.)
Gast Geplaatst: 22 januari 2002 Geplaatst: 22 januari 2002 Ik heb een half uurtje terug nieuwe files geprogd: NewNix7Atac. Deze zijn te vinden op de Pool. (http://sat-digital-tv.admin.net.pl/upload/index.php ) Alles werkt weer prima Programmer: MasterCRD LC + ChipCat en goldcard. suc6
Gast Geplaatst: 22 januari 2002 Geplaatst: 22 januari 2002 @hobbytv<p>Staat je EPG wel uit?<p>Dat zit em in de eeprom file van je deco
Gast Geplaatst: 22 januari 2002 Geplaatst: 22 januari 2002 EPG staat (nog) aan. dat zit em in de eeprom file van je deco?? houdt dat in opnieuw andere eeprom erin en klaar? of zoals antwoord voor jouw, nieuwe k*ys?<p>sorry, alles werkt weer na nieuwe k*ys?<p>[ 22-01-2002: Bericht gewijzigd door: hobbytv ]</p>
Gast Geplaatst: 22 januari 2002 Geplaatst: 22 januari 2002 epg uit en kijken maar en voorlopig geen last van deze attack totdat ze een nieuwe verzinnen.<p>maar de epg is de weg voor can*- om in je deco te komen<p>
Johan45 Geplaatst: 22 januari 2002 Geplaatst: 22 januari 2002 Mijn EPG werkt als een trein (niet die van de NS hoor) op alle pakketten die EPG ondersteunen. De Info werkt ook overal waar dit ondersteunt word.<p>Kunnen ze bij Humax nog wel eens jalours om gaan worden.<p>Maakt niet uit welke file's er op staan als de provider er maar aan toegevoegd is. snejk en newnix7 hebben er 11 opstaan dus er valt veel te zappen.<p>gr.Johan Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten