RUF Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Eehmmm... is er al iemand die ITV HD heeft binnengehaald met een topfield 7700? Ik vermoed dat er weinig verschil is tussen de tuner capaciteiten van een 7700 hcsi en een hdpvr. Ben namelijk ook op jacht naar ITV HD. Ook een beetje om het ukfree.tv forum lik op stuk te geven. Als ik de gegevens invoer van kingofsat krijg ik een zwart scherm met een zender identificatie user.. en een hoop cijfers erachter. Wel krijg ik de aanduiding dat het zwarte scherm in HD is
RUF Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Ben ook al zo ver geraakt dat ik nu signaal/kwaliteit indicatie heb, maar nog altijd de vermelding "geen of gecodeerde uitzending".
dvbs Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Geplaatst: 17 mei 2008 Heb nu ook gelezen dat het niet lukt met een Kathrein (jammer), maar heb nu tenminste de correcte gegevens. Groet dvbs Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
WPW Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Alles staat nog zoals het laatste plaatje, sid op 0, alleen zwart beeld. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
BACKFIRE Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 ITV HD zit op de EuroBird 1 (28.5E) niet op de astra 2 (28.2E) of heb ik het mis.
Bamoah Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Ik heb totdus zover alleen geluid, geen beeld !! Ik ben ook druk geweest mailen met ene Yi Hoze van topfield: Dear Amoah, Well, according to the sales manager in charge ok UK, we should get receiver approval from Freesat. We are waiting for next approval session. Regards, Hoze ------------------Original Message-------------------- (Op de concurerende forum is alles te lezen ) <-->Exterminate..Exterminaaaaate !!<-->
WPW Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Origineel bericht van: BACKFIRE ITV HD zit op de EuroBird 1 (28.5E) niet op de astra 2 (28.2E) of heb ik het mis. Klopt, alleen heb ik alle transponders van euro onder astra2 zitte Update: Service ID op 10510 en dan heb ik 4 seconden geluid, stilte..... en weer 4 seconde geluid, dolby ikoon gaat aan en dan weer einde oefening... gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
digitaal kijker Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 ik heb met m'n humax beeld en geluid,werkt prima als je een aangepaste settings inlaad. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Alfons Verbiest Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker ik heb met m'n humax beeld en geluid,werkt prima als je een aangepaste settings inlaad. Even uit nieuwsgierigheid: Hoe zendt ITV HD eigenlijk uit? 1080i of 720p? Alfons
WPW Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker ik heb met m'n humax beeld en geluid,werkt prima als je een aangepaste settings inlaad. Dat kan best maar de topfield heeft er nog moeite mee. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Spotvogel Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Even een belachelijke vraag: ik heb hier op een SAB prima beeld op ITV HD, maar, hoe ik ook klungel en edit, geen geluid! Nu lees ik ik een aantal andere topics telkens over AC3 aanvinken in de edittor, maar, als je geen optisch/ digitaal/ dolby-achtige versterker hebt aangesloten zal er toch wel gewoon analoog audio via scart uit moeten kunnen komen? Ik bedoel, voor ik nog meer tijd verpruts? :-)
jalu Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Gelijk aan BBCHD: 1440x1088 anamorph, 1080i. DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB
WPW Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Origineel bericht van: Spotvogel Even een belachelijke vraag: ik heb hier op een SAB prima beeld op ITV HD, maar, hoe ik ook klungel en edit, geen geluid! Nu lees ik ik een aantal andere topics telkens over AC3 aanvinken in de edittor, maar, als je geen optisch/ digitaal/ dolby-achtige versterker hebt aangesloten zal er toch wel gewoon analoog audio via scart uit moeten kunnen komen? Ik bedoel, voor ik nog meer tijd verpruts? :-) Geen flauw idee maar de audio pid is wel goed dus mot'ie wel geluid daarop geven. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast top.peewee Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Ik krijg hem niet eens gescand. Ook Eurosport HD krijg ik niet ingescand. RAarrr!
digitaal kijker Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 je moet 8psk aankunnen met je box en MPEG4 Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen