Gast top.peewee Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Dat moet geen probleem zijn, ik werk met een TF 7700 hsci
Hadrian Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Ik heb de gegevens van Mental Theo zelf eens geprobeerd (met service ID op 10510) en ik krijg op mijn TF7710 alleen Dolby Digital geluid. Beeld blijft helaas zwart... Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam
W3ird_N3rd Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Origineel bericht van: Spotvogel Even een belachelijke vraag: ik heb hier op een SAB prima beeld op ITV HD, maar, hoe ik ook klungel en edit, geen geluid! Nu lees ik ik een aantal andere topics telkens over AC3 aanvinken in de edittor, maar, als je geen optisch/ digitaal/ dolby-achtige versterker hebt aangesloten zal er toch wel gewoon analoog audio via scart uit moeten kunnen komen? Ik bedoel, voor ik nog meer tijd verpruts? :-) Nee. Het geluid is geëncodeerd met AC3, dus als de kaboutertjes in je ontvanger de AC3 decoder dan niet aanzetten gaat er een stroom AC3 de MPEG1 audio layer II decoder in. En daar begrijpt laatstgenoemde nou helemaal niets van. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Gast DTE Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 Heb hier inmiddels beeld en geluid op ITV HD met een TF7710HDPVR. Prachtig beeld. De content is nog demomateriaal.
WPW Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 En de instellingen zijn??? vpid, apid, enz..... gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast DTE Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 Origineel bericht van: WPW En de instellingen zijn??? vpid, apid, enz..... Ja die vraag was te verwachten en ook al in het andere item hierover opgedoken. Heb geprobeerd een duidelijke beschrijving te maken hier
WPW Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 Net telaat had het net gezien in TF forum, als dit werkt en je bent vrouwlijk krijg je een zoen! gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast DTE Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 Origineel bericht van: WPW Net telaat had het net gezien in TF forum, als dit werkt en je bent vrouwlijk krijg je een zoen! Die zoen kan je dan skippen; ik ga me zo even scheren.
Alfons Verbiest Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 Origineel bericht van: DTE Origineel bericht van: WPW Net telaat had het net gezien in TF forum, als dit werkt en je bent vrouwlijk krijg je een zoen! Die zoen kan je dan skippen; ik ga me zo even scheren. Oh, als het alleen je benen zijn, vind hij het ook goed hoor. Alfons
W3ird_N3rd Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 Origineel bericht van: Spotvogel Dus nooit geluid via scart? Waarom niet? Als ik jou (=decoder) een Japans (=AC3) boek geef kan je het toch ook niet voorlezen (=geluid via SCART)? Dat wil nog niet zeggen dat je niet kan praten, je snapt alleen geen Japans. Gelukkig zit er in je ontvanger wel een Japanner, alleen moet je 'm ff roepen (AC3 aanvinken) als je AC3 wil horen. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Spotvogel Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 Ja, dat snap ik; helaas heeft de desbetreffende editor geen mogelijkheid om AC3 aan te vinken....
RUF Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 Bedankt DTE. Heb 'm 100 pct loud and clear op mijn TF7700hdpvr. Ook nog een hartelijke dank aan alle anderen hier op het forum voor hun inspanningen. Dank zij jullie is de exclusiviteit voor FREESAT doorprikt.
Gast ezra Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 nu (gedeeltelijk) geupscalede simulcast van ITV1
RUF Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 Yep, ze nemen de uitzendingen van ITV London over. Ze moeten ergens beginnen. Het zijn immers maar testuitzendingen. Ziet er anders goed uit in 1080. Woensdagavond zal al een klein moment van de waarheid zijn met de uitzending van de finale van de champions' league. Volgens de geruchtenmolen zou dit in full HD moeten gebeuren. Dit moment was voorzien als de officiële start van de red button service. Nu blijkt dat we zullen moeten wachten tot in augustus of zelfs later. Momenteel vinden ze het bij ITV economisch niet echt leefbaar om een full HD station zoals BBC HD te verzorgen. Het kostenplaatje van HD uitzendingen is immers een veelvoud van wat SD kost aan productie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen