Ga naar inhoud


Update Strong TS4H


Gast Kick

Aanbevolen berichten

Ik kreeg gisteren bij het aanzetten van mijn Strong ontvanger ineens 'UPD' te zien in het display. In eerste instantie heb ik er geen aandacht aan geschonken totdat ik er achter kwam dat de zenderinformatie uitgebreid is. Ik zie nu na het overschakelen van kanaal naast de zendernaam ook een soort tijdsbalk die begint met de aanvangstijd van het programma wat je op dat moment ziet en doorloopt tot de eindtijd en in die balk kun je de verstreken tijd zien. Niet met minuten maar als een soort voortgangsbalk die je ook wel tijdens het installeren van programma's op je PC ziet.

 

Is dit een bekende update? Ik kan er op CD niets over vinden en in het forum over ontvanger lees ik ook niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Kick

 

Voor de Thompson TS4H is er op de CDS site wel informatie te vinden.

 

Citaat:
Vraag

Hoe laad ik nieuwe software in op mijn Thomson TS4H ?

 

 

Antwoord

Volg onderstaande stappen om uw Thomson TS4H te voorzien van nieuwe software:

 

1. Zet de ontvanger op BVN (voorkeuze 14)

2. Druk op het knopje MENU van de afstandsbediening

3. Kies voor optie 7 TECHNISCHE INFORMATIE

4. Kies vervolgens voor optie 3 NIEUWE SOFTWARE INLADEN

5. Toets op de knop OK

6. Op het display verschijnt nu een lopende tekst "AUTO UPDATE".

U ziet nu een teller die oploopt naar 100%

7. Na ongeveer 3 minuten zal de satellietontvanger opnieuw opstarten en is de software update voltooid

LET OP! Wanneer er in het display de tekst "AUTO UPDATE ERROR" verschijnt, is de software update niet gelukt. Probeer het dan later nog een keer.

 

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat laatste moet ik toch echt tegenspreken want die update heb ik een tijdje terug al geladen en toen was inderdaad de EPG ietsje anders. Ik gebruik dat echter nooit dus in vond dat ook niet zo belangrijk.

Die voortgangsbalk had ik ZEKER WETEN tot vorige week niet! Het viel zelfs m'n vrouw op (en nu geen flauwe grappen graag).

Ik had namelijk na die EPG update nog steeds zo'n groot rood blok linksonder met daarin alleen de zendernaam (of misschien ook het kanaalnummer maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen). Die voortgangsbalk heb ik nooit eerder gezien.

 

Daarnaast moest je die EPG update zelf uitvoeren (zie de post hierboven) terwijl ik nu alleen maar de ontvanger aanzette. Tevens duurde het tonen van UPD in het venster nog geen 10 seconde en toen ik meteen daarna van kanaal wisselde zag ik dat er iets veranderd was.

 

Het is volgens mij dus toch iets anders als wat hiervoor gezegd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...