Cooter Geplaatst: 30 september 2008 Geplaatst: 30 september 2008 Ja dat werkt, hoorde ik ergens VU+ Solo2, Gibertini OP65 met Canal digitaal tripe LNB 28.5E - 23.5E - 19.2E
Gast Willem-A Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Hoi, Via de website kan je updaten naar 2.3... Bye, W.A.
hans12345 Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 Ik heb recentelijk ook mijn diablocam geüpdatet en daarna heb ik last van blokken in beeld van alle gedecodeerde zenders en ned1 t/m ned3 vallen steeds op zwart. Alle HD kanalen zijn te zien als kleurige tapijten. Ik heb de diablo site enkele keren benaderd via hun e-mail systeem, maar helaas krijg je geen antwoord. Het is zuur om € 30 te betalen om je cam te verzieken. Ik heb wel gezien dat conax werkt, maar er is door de blokken niet naar te kijken. Ik gebruik hem in een Sab Ultimate HD Plus op een Sony 40Z4500.
juleke21 Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 dan zal uwe sab er niet goed mee werken,want op mijne lyngbox of hummi 1000hd werkt de uw 139 en premie is nog open
Apple740 Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Origineel bericht van: hans12345 Ik heb recentelijk ook mijn diablocam geüpdatet en daarna heb ik last van blokken in beeld van alle gedecodeerde zenders en ned1 t/m ned3 vallen steeds op zwart. Alle HD kanalen zijn te zien als kleurige tapijten. Ik heb de diablo site enkele keren benaderd via hun e-mail systeem, maar helaas krijg je geen antwoord. Het is zuur om € 30 te betalen om je cam te verzieken. Ik heb wel gezien dat conax werkt, maar er is door de blokken niet naar te kijken. Ik gebruik hem in een Sab Ultimate HD Plus op een Sony 40Z4500. Ik neem aan dat je Underworld er op hebt staan, dit veroorzaakt het probleem. Underworld veroorzaakt een blokken-probleem met diverse ontvangers, Stealth werkt wel goed. Het kloterige is natuurlijk dat je geen Diablo 2.3 koopt om er Stealth mee op te zetten.
grrr Geplaatst: 3 april 2009 Geplaatst: 3 april 2009 01 April 2009 Dear user after 1 year we are sorry to inform you that the update from Diablo version 2.2 to Diablo version 2.3 will be no more possible. Thank you. http://www.***geen-reclame***/diabloupdate/help.php Jammer het wil niet meer ??
BACKFIRE Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 zo kan de diablo cam ook weer in de prullenbak.
exposureke Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 ik vind het toch straf. Ik zit nog met een oude versie van Diablo en kan nu niet meer updaten. Bijgevolg dat er nog maar de helf met mijn diablo kan gedaan worden.Er is dus niet alleen een kaartenmaffia blijkbaar.Ik heb dan ook een pittige mail naar diablo gestuurd maar dan krijg je natuurlijk niets terug.Fijne service voor een naar mijn mening te dure cam.
alfred de witt Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 is de update nu nog mogelijk? Ik probeer het via een gedownload programma'tje maar ik krijg een dll error? Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Gast maxhum Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 Vermoedelijk komt de versie "2.4" zo om het hoekje kijken.We zullen wel zien. Groeten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen