Ga naar inhoud


Sport 1 extra


Pierre12

Aanbevolen berichten

Kan iemand me vertellen of er plannen zijn bij CD om ook sport 1 extra te gaan doorgeven via de satelliet? Ik kijk graag golf op TV. Hoorde gisteren dat Sport-1 vandaag vanaf 15.00 uur het Iers Open live uitzendt.

 

En jawel hoor, het is weer eens zover. De uitzending zit op Sport-1 extra en dat is -legaal- niet te ontvangen. Van mij mogen ze vandaag nog Film 1.3 eraf halen en/of vervangen door Sport 1 extra. Op dit moment is Sport-1 extra dus alleen te bekijken via de kabel.

 

Ik vind nauwelijks bruikbare informatie over dit onderwerp op het forum. Iemand enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast PieterB

Misschien dat ze nog wat gaan doen met de ongebruikte 2e zender van Tele 2. Die is nu het meest van de tijd werkeloos en wordt dat na de competitie helemaal....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pierre12
Van mij mogen ze vandaag nog Film 1.3 eraf halen en/of vervangen door Sport 1 extra. Op dit moment is Sport-1 extra dus alleen te bekijken via de kabel.



Sport1 extra maakt gebruik van 7 verschillende kanalen. Dus als je zeker wilt zijn dat je de goede hebt voor dat Golf, moeten ze ze alle zeven toevoegen. Zal wel niets worden, denk je ook niet?

Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Soundwork
Origineel bericht van: Ou-Tannu
in mpeg4 op 23.5 kan dat weer prima wink



Tja, dat zal niet gaan. CDS heeft maar 2 huurcontracten afgesloten bij SES - ASTRA. Eén voor SD themapakket en één voor de HD zenders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: PieterB
Misschien dat ze nog wat gaan doen met de ongebruikte 2e zender van Tele 2. Die is nu het meest van de tijd werkeloos en wordt dat na de competitie helemaal....


Amsterdam, 11 maart 2008

Betreft: De Eredivisierechten seizoen 2008/2009

Beste Tele2 klant,

Zoals u ongetwijfeld heeft opgemerkt in de pers gaan er een aantal zaken veranderen betreffende de voetbalrechten.
Als trouwe Tele2 Vision klant willen wij u graag via deze brief verder informeren.
Eén van de veranderingen is dat de Eredivisie vanaf seizoen 2008/2009 zelf een voetbalkanaal gaat opstarten voor
de live-uitzendingen. Dit kanaal zal vervolgens door de Eredivisie aangeboden worden aan verschillende
distributiepartijen.

Tele2 is, als een van deze partijen, druk bezig ervoor te zorgen dat dit kanaal ook beschikbaar wordt via Tele2 Vision.
De komende weken zullen hierover afspraken gemaakt worden tussen ons en de Eredivisie.

Wat betekent dit voor u?

Tot einde seizoen 2007/2008 verandert er niets voor u. U ontvangt Tele2 Eredivisie voetbal gewoon zoals u gewend bent.

Tele2 zal er alles aan doen om u ook in de periode ná 1 augustus 2008 te laten profiteren van de live-uitzendingen van
de Eredivisie bij Tele2 Vision. Zodra er meer duidelijkheid is hoe dit eruit gaat zien, zult u hierover als eerste
geïnformeerd worden. En, zoals u gewend bent van Tele2, hebben wij dan een aantrekkelijk aanbod voor u zodat u ook
komend voetbalseizoen goed zit bij ons. Houd dit dus goed in de gaten!

Tele2 wenst u de komende periode veel kijkplezier met hopelijk weer een spannende ontknoping van de competitie,
inclusief de play-offs!

Met vriendelijke groet,
Tele2

Günther Vogelpoel

Bron: website Tele2
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Digiviewer

Heeft de Eredivisie al een contract met een provider? Zo ja welke?

 

Het wordt nu toch wel een keer tijd.

Twijffel tussen een nieuwe HD satelliet ontvanger of een HD kabel ontvanger. Helemaal nu de kabel (Ziggo bij mij) met o.a. Eurosport HD en in de toekomst Ned1,&3 in HD komt heb ik voorkeur voor de kabel. Alleen wil ik wel kiezen voor een provider MET het Eredivisiekanaal.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenkort volgt er meer info.

 

De satelliet wordt ook genoemd.

 

Citaat :

 

Beste Profcoach,

 

De strijd aanbinden met zo'n 100.000 Profcoaches is niet gemakkelijk, bleek ook afgelopen seizoen weer. Kennis van de Eredivisie en alle spelers kan je wel helpen bij het maken van de juiste keuzes in je selectie. De Eredivisiewestrijden live bekijken is natuurlijk een uitstekend middel om de Eredivisiespelers aan het werk te zien en te beoordelen.

 

Met ingang van het volgende seizoen beginnen de 18 Eredivisie clubs hun eigen voetbalkanaal. Deze zender, die via de kabel, de satelliet, het internet en per mobiele telefoon te bekijken is, brengt alle wedstrijden live. Als Profcoach wil je waarschijnlijk zo spoedig mogelijk worden geïnformeerd over dit nieuwe kanaal, vandaar deze nieuwsbrief. Klik op onderstaande banner en laat je gegevens achter. Binnen enkele weken ontvang je informatie over hoe je volgend seizoen alle wedstrijden live kunt kijken, dus ook die van je favoriete club.

 

Aanmelden voor info kun je hier :

 

http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1766&fromclub=Eredivisie

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: Pierre12
Van mij mogen ze vandaag nog Film 1.3 eraf halen en/of vervangen door Sport 1 extra. Op dit moment is Sport-1 extra dus alleen te bekijken via de kabel.



Sport1 extra maakt gebruik van 7 verschillende kanalen. Dus als je zeker wilt zijn dat je de goede hebt voor dat Golf, moeten ze ze alle zeven toevoegen. Zal wel niets worden, denk je ook niet?
Alfons

Nee, dat wordt niets en dat is eeuwig zonde. Dat is precies DE reden dat ik klant ben van kabel en niet van CD. Ik zou veel liever satelliet hebben dan kabel, maar ik kijk het meeste naar Sport1 en dan vooral naar sporten die meestal niet op kanaal 1 zitten.

Het zou kunnen dat CD zo meer klanten zoals ik misloopt. Dat zou toch zonde zijn.

2 x Dreambox 800 met dvb-c en dreambox 7025+ met 2x dvb-c verbonden met Synology NAS

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met creatief werk vind je veel van deze sportprogramma's ook op andere satelieten. En vaak zelfs nog FTA en regelmatig zelfs Feeds. Zeker als je een draaibare opstelling hebt mis ik die andere sportkanalen niet zo.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Pierre, ik hoop dat je afgelopen weekend genoten hebt van de US Open op kanaal 1 van Sport1. Wij begrijpen ook niet waarom er 3 Film-zenders zijn en slechts 1 Sportkanaal. Wel hebben we herhaaldelijk mailtjes gestuurd naar Sport1 via de website, met 't verzoek de grote golftournooien op kanaal 1 uit te zenden, zoals b.v. de Masters, US Open, British Open, Ryder Cup. Nu er niet zoveel voetbal wordt uitgezonden kon de US Open opeens wel op kanaal 1. Ik twijfel of we de Ryder Cup live kunnen aanschouwen in September, want dan worden we weer overspoeld met voetbal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: verdi
Pierre, ik hoop dat je afgelopen weekend genoten hebt van de US Open op kanaal 1 van Sport1. Wij begrijpen ook niet waarom er 3 Film-zenders zijn en slechts 1 Sportkanaal. Wel hebben we herhaaldelijk mailtjes gestuurd naar Sport1 via de website, met 't verzoek de grote golftournooien op kanaal 1 uit te zenden, zoals b.v. de Masters, US Open, British Open, Ryder Cup. Nu er niet zoveel voetbal wordt uitgezonden kon de US Open opeens wel op kanaal 1. Ik twijfel of we de Ryder Cup live kunnen aanschouwen in September, want dan worden we weer overspoeld met voetbal


Is inderdaad niet uit te leggen, die films zitten toch al in een carrousel en komen dus meerdere keren voorbij, dat kan niet worden gezegd van live sport evenementen. Verkeerde keuze lijkt me!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik vreemd vind is dat sport1 alleen in combiantie met film1/2/3 te krijgen is. ik heb alleen interesse voor sport1 en betaal ook voor 3 kanalen waar ik niets aan heb. dan klopt de verdeling van 3 film en 1 sportzender ook niet. het beste is een apart sport pakket erbij waar sport1 ook in zit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...