Getyours2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 Vraagje over toevoegen radio links Ik probeer een radio zender toevoegen maar deze krijg ik niet aan de praat in de genre.xml Tevens krijg dreamripper niet gestart terwijl in juiste map staat. Het gaat om een stream die niet van shoutcast komt <genre name="Stanvaste" url="http://stream.hoecom.net:8000/radiostanvaste.mp3" ></genre>
digitaal kijker Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 wil dit ook doen,maar heb die file zelf niet van netcaster, ik gebruik milo als image,en die file vindt ik nergens onder /var/etc/ Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Dream1975 Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 Nog even een ander puntje... Ik gebruikte de standaard Internet radio PPanel van PLI heel veel op mijn 7000 (met de radiostations lijst van Nowtv). Ik heb nu de 8000 waar dit niet in zit, is het mogelijk om deze over te zetten of bij de downloads te zetten of is e.e.a. dusdanig verandert dat deze niet meer aangeboden kan worden op de DM8000?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen