Ga naar inhoud


picmod 1.51 kathrein ufs910


aislynn

Aanbevolen berichten


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Die versneller is slechts een aangepaste mg_cfg en priority.list. Stelt dus op zich niet zoveel voor, maar alle beetjes helpen op de Kathrein, die toch geen snelle zapper is...

 

 

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

spiderman ik zou vanavond even kijken of we een 14watt kunnen maken als jij jou msn even aan mij wilt door geven dan als die klaar is kan jij hem testen voor we hem online zetten want we hebben zelf geen 14watt kathrein in ons bezit

 

ps wat vond je van de image

Dreambox 7020 open pli,Dreambox 7025 open pli

triple dragon picmod,humax 5400

kathrein 910 Titan

Openbox S10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aislynn
spiderman ik zou vanavond even kijken of we een 14watt kunnen maken als jij jou msn even aan mij wilt door geven dan als die klaar is kan jij hem testen voor we hem online zetten want we hebben zelf geen 14watt kathrein in ons bezit

ps wat vond je van de image


Je hebt PM wink

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien een erg domme vraag, maar wat is het verschil met de AAF 1.5 image t.o.v. deze? Ik zie wel het e.e.a. staan als samba, ipkg etc. Is dit in de categorie "meer van hetzelfde" echter kwestie van smaak of voegt dit nog weer wat extra's toe?

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch een probleempje via de webinterface eerst camd3 er opgezet en gestart als ik dan kijk krijg ik een groene V bij Camd status is niets te zien geen camd aktief.

 

OK Mg camd geprobeerd die gestart en daar krijg ik Camd-Status: MgCamd is aktive maar nergens beeld op Premiere of de ORF wat doe ik verkeerd?

Ook in de ontvanger zijn ze niet terug te vinden daar staat alleen de netwerkinstelling en de disqC 1.2. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

we hebben een aanpassing gedaan in het download gedeelte je moet even update-lijst doen dan is er het 1 en ander veranderd we hebben er een emumanager bij gemaakt onder het rode fav knopje

Dreambox 7020 open pli,Dreambox 7025 open pli

triple dragon picmod,humax 5400

kathrein 910 Titan

Openbox S10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...