mapi Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Hallo satters, mijn vrouw en ik zitten sinds een 8 weken met een zeeeeeeer actieve baby in huis. Het duracell konijn is er niets tegen. Volgens alles dient een baby van deze leeftijd het grootste deel van dag te slapen... Die van ons dus niet. Sommige dagen slaapt hij bijna de hele dag, maar een dag zoals vandaag heeft hij vanaf vanochtend 7 uur in totaal 1 uur geslapen . De befaamde RRR werkt bij hem niet echt.... Als je hem in bed legt begint hij met jengelen afgewisseld met huilen. Dit houdt hij met gemak heel lang vol...... soms stopt hij voor 5 minuten om dan weer vrolijk opnieuw te beginnen. Na 45 minuten hebben pa en ma er toch dan genoeg van en het eindigt uiteindelijk ermee dat hij wordt opgepakt omdat het dan toch bijna weer zijn etenstijd is..... Wie heeft er tips en trucs ?....zodat papa weer wat meer tijd op dit forum kan besteden , heb er nu dus maar minimaal tijd voor En mama haar welverdiende rust kan nemen Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
satcat Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Geen Red Bull meer geven maar borstvoeding. En ik denk dat je beter advies bij de medici kunt vragen dan bij de satboeren.
Ome Merde Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 klinkt bekend en ik heb de remedie : inbakeren die handel. ik zweer het je, onze oudste dochter had precies hetzelfde destijds als baby. ons werd aangeraden haar in te bakeren : problem solved maar wel effe bespreken op het consultatiebureau, is een speciale techniek voor, anders werkt het niet ... succes ermee ... merDe deze ruimte is te huur
mojo-jojo Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 marktplaats Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
mapi Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Geplaatst: 17 mei 2008 Origineel bericht van: satcat Geen Red Bull meer geven maar borstvoeding. En ik denk dat je beter advies bij de medici kunt vragen dan bij de satboeren. Nou......zin een keertje bij een medici beland....vraag 1 was in welke staat wij waren... of we het kind iets konden aandoen en vraag 2 was wat we eigenlijk verwachtten van haar als kinderarts , en dan moet je ook nog kalm blijven ....... Nee ik geloof meer bij ervaringsdeskundigen dan medici Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
mapi Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Geplaatst: 17 mei 2008 Origineel bericht van: mojo-jojo marktplaats heb geprobeerd maar niemand wilde hem Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
mapi Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Geplaatst: 17 mei 2008 Origineel bericht van: Ome Merde klinkt bekend en ik heb de remedie : inbakeren die handel. ik zweer het je, onze oudste dochter had precies hetzelfde destijds als baby. ons werd aangeraden haar in te bakeren : problem solved maar wel effe bespreken op het consultatiebureau, is een speciale techniek voor, anders werkt het niet ... succes ermee ... merDe hij heeft in stuit ligging gelegen en dan mag dat weer niet Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
WPW Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Eindelijk een antwoord.... gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
satcat Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Origineel bericht van: mapi Nou......zin een keertje bij een medici beland....vraag 1 was in welke staat wij waren... of we het kind iets konden aandoen en vraag 2 was wat we eigenlijk verwachtten van haar als kinderarts , en dan moet je ook nog kalm blijven ....... Nee ik geloof meer bij ervaringsdeskundigen dan medici Vraag 1 kan ik me iets bij voorstellen, kindermishandeling komt te vaak voor en is ter voorkoming van. Vraag 2 is een vraag om aan te geven dat zij het ook niet weet. Vraag het eens aan je moeder of schoonmoeder, grote kans dat zij ervaring hebben. Mijn gedachte is zeer consequent strakke tijden aanhouden, oostindisch doof worden en niet te gauw toegeven.
Gast Pacman Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 "Kapoenen", LOL, nog nooit van gehoord. Heeft dat te maken met Sinterklaas kapoentje ?
minplus Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Weet niet hoe vaak er zo'n jengeldag is, maar als het heel af en toe is kan het een doorkomende tand zijn, was bij die van ons vaak de oorzaak. Als dat het is, een klein beetje dentinox met een wattenstaafje op de plek smeren en de ellende is na een kwartier over. Algemeen vooral niet te snel uit bed halen als het vaak gebeurt. Je leert ze dan zeer snel dat ze de baas zijn en wat ze moeten doen om hun zin te krijgen. Laat ze rustig wat langer liggen. Bakeren is verder een perfect oeroud systeem en ik zie niet direct waarom het na een stuitligging niet zou mogen, de bevalling is al lang geleden geweest. Voor de rest heeft Sjaak het al zo ongeveer gezegd, maar dan zijn ze vaak al wat ouder. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
satcat Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Kapoen is volgens 2 woordenboeken; gesneden haan.
Coliseo Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Origineel bericht van: satcat Kapoen is volgens 2 woordenboeken; gesneden haan. ka·poen (dem; kapoenen) 1 gesneden haan 2 (in België) deugniet http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=kapoen
Timm1983 Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 EHBO toepassen, eerste hulp bij opvoeden Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Gast Deevie Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Heeft de kleine geen last van darmkrampen of reflux?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen