wammeswaggel Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Uh, mensen: die baby is 8 weken! Niks geen tandjes of onderhandelen over bedtijd etc. Mijn zoon was alleen stil te krijgen in een schommelende kinderwagen of in de auto (en maar hopen dat het stoplicht niet op rood sprong) Je wordt er compleet wanhopig van en gaat aan jezelf twijfelen. Gelukkig gaat het na een tijdje vanzelf over. Neem desnoods een (deskundige) oppas en ga er zelf even tussenuit (al was het alleen maar om een beetje bij te slapen). Sterkte! Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Lambik61 Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Origineel bericht van: Deevie Heeft de kleine geen last van darmkrampen of reflux? Indien de kleine last heeft van darmkrampen en er wordt borstvoeding gegeven dan kan de moeder venkelthee gaan drinken. Tevens goed opletten wat moeders eet. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Greatone Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Contact opnemen met Derek Ogilvi, die heeft vast en zeker de oplossing voor je * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Con Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Ik weet wel hoe je actieve baby's kunt voorkomen . . . Volgende keer condoom gebruiken. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Davev Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Origineel bericht van: mapi Na 45 minuten hebben pa en ma er toch dan genoeg van en het eindigt uiteindelijk ermee dat hij wordt opgepakt omdat het dan toch bijna weer zijn etenstijd is..... Je geeft het probleem al zelf aan.... Hij weet dat jullie toch breken dus houdt hij vol. In slaap laten huilen en desnoods geef je zn voeding een uurtje later. Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
mapi Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Geplaatst: 17 mei 2008 Origineel bericht van: Sjaak(k) Zorg voor vaste rituelen, zoals tanden poetsen. Hij is 8 weken Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Gast Rob út Fryslân Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Darmpijntjes? Doe eens een paar theelepeltjes koopmans pap door de melk om het geheel wat dikker te maken en daarmee voedzamer. Eigenlijk mag dat bij 8 weken nog niet, maar bij onze 24/7 jankende zoon heeft dat destijds geresulteerd in een tevreden slapende baby die daarna een flink stuk minder huilde..
mapi Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Geplaatst: 17 mei 2008 Origineel bericht van: minplus ik zie niet direct waarom het na een stuitligging niet zou mogen, de bevalling is al lang geleden geweest. Volgens het ziekenhuis en alle anderen moet er eerst een foto zijn gemaakt van de heupen, dan weet men of het bakeren kan... Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
mapi Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Geplaatst: 17 mei 2008 Origineel bericht van: Deevie Heeft de kleine geen last van darmkrampen of reflux? Nee, niet dat we weten, hij heeft het er nog niet over gehad met ons Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
mapi Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Geplaatst: 17 mei 2008 Origineel bericht van: wammeswaggel Uh, mensen: die baby is 8 weken! Niks geen tandjes of onderhandelen over bedtijd etc. Mijn zoon was alleen stil te krijgen in een schommelende kinderwagen of in de auto (en maar hopen dat het stoplicht niet op rood sprong) Je wordt er compleet wanhopig van en gaat aan jezelf twijfelen. Gelukkig gaat het na een tijdje vanzelf over. Neem desnoods een (deskundige) oppas en ga er zelf even tussenuit (al was het alleen maar om een beetje bij te slapen). Sterkte! Die auto truc werkt averechts.......nog meer dingen te zien.... probeer hem dan maar eens uit die auto te halen ..... Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
mapi Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Geplaatst: 17 mei 2008 Origineel bericht van: Davev Origineel bericht van: mapi Na 45 minuten hebben pa en ma er toch dan genoeg van en het eindigt uiteindelijk ermee dat hij wordt opgepakt omdat het dan toch bijna weer zijn etenstijd is..... Je geeft het probleem al zelf aan.... Hij weet dat jullie toch breken dus houdt hij vol. In slaap laten huilen en desnoods geef je zn voeding een uurtje later. Ja dat zou kunnen, maar als hij na 45 minuten zijn stem overslaat van het geschreeuw kun je maar 1 ding doen..... Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
marco24 Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Citaat: Hij is 8 weken maar ze kunnen je al wel inpakken niet op reageren met huilen (als ze zich niet overstuur huilen ) hoe lang het ook duurt en zeker niet in bed nemen om er van af te wezen (dat word een aanwensel waar je lastig van af komt) is er wat (huilen) ga kijken of er wat is bijv. een vieze broek of honger. is er niets aan de hand dan moet je snel weer weg wezen. het is even doorbijten maar dan is het vaak ook voorbij. ook een beetje regelmaat is belangrijk. Tijd is tijd met voeden , dus gewoon wakker maken volharden in de regelmaat van jullie dus !!!!!
gerrit B Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Zoals hierboven al aangegeven worden zijn een paar zaken van belang. De belangrijkste regel is wel regelmaat, dus niet het kind wakker maken, volproppen met eten en daarna moet hij meteen weer slapen omdat pap en mam het zo druk hebben met al die dingen die ze ook deden toen de kleine er nog niet was. Onze dochter was en is nog steeds een slechte slaper en ons werd toen het advies gegeven "maak tijd voor je kind", "hou vaste tijden aan voor het eten", "dat ze slaapt maar ook dat ze wakker moet zijn". Vandaar dat er regelmatig wandelingen werden gemaakt naar het dicht bij gelegen park of bos en daarna sliep mevrouw ook veel sneller. Later (toen ze al ruim 1 was) ontdekten we dat ze soms ook wel uren wakker lag in haar bed en door een verhaal CD oid. op te zetten (ze kent nog steeds alle sprookjes uit haar hoofd) viel ze wel veel sneller in slaap. Nu (ze wordt straks 9) zet ze nog steeds een CD op om in slaap te vallen. Onze ervaring na de 2e was dat het ene kind ook gewoon meer slaapt dan de andere. Mijn zoontje werd nl. wakker keek een uurtje rond, speelde wat, kreeg wat eten en viel na het eten soms met het verschonen al weer in slaap. Ik merkte, met mijn werk, bijna niet dat we een zoontje hadden want als ik rond 7.00 uur wegging sliep hij nog en kwam ik rond 19.00 uur weer thuis dan sliep hij al weer. Maar hij was bij de geboorte bijna 5 Kg en vrat toen alles wat los en vast zat en nu ruim 7 jaar later is het eerste wat hij zegt als het eten op tafel komt "dat lus ik niet" of "nee hé niet weer van dat eten" en eet de hele dag het liefst boterhammen met chocoladepasta en als warm eten gehaktballen of worst. Dus wie weet heb je nu wat problemen maar wordt dat joch van jou later wel een bijzonder makkelijk kind. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Terror Geplaatst: 18 mei 2008 Geplaatst: 18 mei 2008 Is je zoon wel eens onderzocht door een Arts? Het komt wel eens voor dat tijdens de bevalling een spier scheef komt te zitten, of een een gewricht een beetje is ontwricht, waardoor het kind pijn heeft, en dus niet kan slapen. Heb ook gehoord dat dit snel verholpen was en dat de baby daarna gewoon ging slapen, en weinig meer hulde. Ik heb er gelukkig geen ervaring ermee, mijn dochter, 3 jaar nu. gaat liggen en ze slaapt (net als d'r moeder trouwens), maar ik kan me best de situatie voorstellen en dat je er wanhopig van wordt. Heel veel sterkte in ieder geval. -- Alle wijzen komen uit het oosten -- -- En de rest is er gebleven -- VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s
minplus Geplaatst: 18 mei 2008 Geplaatst: 18 mei 2008 Als het kind borstvoeding krijgt kan hij darmkrampjes krijgen als mama kool heeft gegeten. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen