Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

klinkt inderdaad bekend remedie : inbakeren die handel.

Zo komen ze veel sneller tot rust.

Mijn kinderen, nu 4 jaar (tweeling), hebben er profijt van gehad. en wij natuurlijk ook

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

• Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Origineel bericht van: mapi
Hallo satters, mijn vrouw en ik zitten sinds een 8 weken met een zeeeeeeer actieve baby in huis. Het duracell konijn is er niets tegen.
Andere merken zijn onvoorstelbaarder ,
duracell gaat slechts 4x langer mee , vroeger 5x smile
Origineel bericht van: satcat
Geen Red Bull meer geven maar borstvoeding.
Chloroform blush
Origineel bericht van: mojo-jojo
marktplaats :D
die andere heel bekende , ****in censuur**** ,
dan kan je ze per opbod laten bieden crazy

Of de kleine aan je schoonmoeder geven whistle

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

Geduld heel veel geduld ,het komt allemaal goed !

Gefeliciteerd en veel succes met de kleine

Groeten Willy

Groeten Willy

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Geplaatst:
Origineel bericht van: satcat
Geen Red Bull meer geven maar borstvoeding.

En ik denk dat je beter advies bij de medici kunt vragen dan bij de satboeren.

Daar noem je wel iets grappigs trouwens. Toen onze kinderen kleiner waren heb ik eens goed gekeken wat nou precies in die Frisolac poedermelk zat aan ingredienten. Het bleek dat het voornamelijk mager melkpoeder is, het enige bijzondere ingredient wat erbij stond (naast emulgator etc) was TAURINE. Dat is precies het actieve stofje wat in RedBull zit en je zoveel energie zou geven. Ik heb toen Frisolac gemaild en gevraagd "waarom er Redbull" in de babymelk zat, en ze vertelden me dat Taurine juist het speciale stofje uit de moedermelk is wat wat extra's bied voor de baby. En dat ze het daarom ook in hun product stoppen. smile

Nou vraag ik je....

Maar even serieus voor de TS wat tips die bij ons goed werkten:

1) (al gezegd) Inbakeren
2) veel frisse buitenlucht. Niet alleen een paar blokjes omlopen maar per dag een aantal uren buiten. Wij lieten de baby (hartje winter) ook gewoon een tijdje voor de deur in de wagen slapen (wel goed ingepakt en me kruikje natuurlijk)--> hardstikke gezond
3) baby 's nacht op een plaats laten slapen waar je het niet kan horen --> binnen enkele dagen stoppen ze met huilen omdat ze zien dat het geen effect heeft

als ze dan toch blijven huilen dan is er misschien toch wat aan de hand wink
Gast fatfreddy
Geplaatst:
Origineel bericht van: mapi
Origineel bericht van: Deevie
Heeft de kleine geen last van darmkrampen of reflux?

Nee, niet dat we weten, hij heeft het er nog niet over gehad met ons :D

Wij hebben een tweeling van nu 4 maanden oud en dat was in het begin ook zeer vermoeiend om de 3 uur voeding geven dus van een keer doorslapen kwam niet veel terecht.Wat echter wel vrij aardig werkte bij darmkrampjes was cinababy. Af en toe een paar druppeltjes in de mondjes en dan waren ze weer een tijdje stil.Wat ze ook lekker vinden is vitamine K en D.
Geplaatst:

Vaak is het de voeding dat een kind huilerig of onrustig maakt. Moedermelk is niet voor elke baby het beste, ook al lijkt dat zo natuurlijk.

Probeer eens flessemelkvoor een weekje, kun je gewoon testen of dat werkt. Kramp in de darmpjes is natuurlijk niet echt lekker voor een klein baby'tje en protesteren kan ie alleen maar met zijn keel.

Raadpleeg anders eens een homeopatisch arts. Die kan wellicht wat druppels of korreltjes voorschrijven die moeders wellicht kan innemen waardoor de melk qua samenstelling iets veranderd.

Bij een homeopatisch arts geld, baat het niet dan schaad het niet.

Hou in ieder geval in de gaten : ALS een kind huilt, doet het dat NIET voor niets ! (Tenzij ze ouder zijn en het als dwangmiddel gebruiken).

Dus probeer uit te pluizen WAT er aan de hand is.

Je zult zien dat achteraf je straks zegt, "Oh, was dat het, had ik dat geweten!" en blijkt de oplossing simpel te zijn.

Geplaatst:

Was bij ons ook zo, duurde 4 maanden, ligt voornamelijk aan darmkrampjes. En opeens verdwijt het als sneeuw voor de zon. En ja het is heel frustrerend, je kan er eigenlijk niks aan doen. Mijn vriendin raakte er van in depressie. Toen huilde er twee de hele dag, maar geloof me het komt echt helmaal goed!

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Geplaatst:

Hi Mapi,

Ik probeerde je via PM te bereiken, maar ik geloof dat je deze optie uitgeschakelt hebt. Ten eerste natuurlijk van harte met deze aanwinst.

De reden dat ik nu toch via het board reageer is omdat ik je wil waarschuwen. Er worden hele goede adviezen gegeven, maar ook 1 levensgevaarlijk advies!!!!!! Een enkeling zegt dat het geen kwaad kan je baby gewoon te laten huilen. Een enkeling zelfs om de zuigeling ver weg te leggen zodat je de baby niet hoort huilen. Dit is een verschrikkelijk slecht advies (Wel goed bedoelt). Wat gebeurt er als je baby tijdens het huilen zo overstuur wordt en overgeeft. Door het braaksel kan de baby stikken. Als er nadien wordt vastgesteld dat je de baby niet meer wilde horen ben je direct medeschuldig en is de kans groot dat je nog nalatigheid of dood door schuld wordt toegewezen. Dat is natuurlijk secondair.

Ongetwijfeld bedoelen die enkelingen het goed, maar ze hebben echt geen benul waarover ze praten.

Toen mijn dochter nog aan de fles zat huilde ze ook langdurig en altijd op momenten dat wij als ouders onze rust hard nodig hadden. Zo’n klein ding voelt de spanning heel erg goed aan en wordt er niet rustiger door. Als ze doorging met huilen ging ze op een gegeven moment braken. Dan waren we er als de kippen bij (ze lag in onze kamer) om haar uit het braaksel te halen.

Wij zijn naar de huisarts geweest en die heeft een volledig medisch onderzoek gedaan. Toen bleek dat alles in orde was bleef er niets ander opzitten dan die omstandigheid te vinden waardoor ze rustig werd. Dat was bij haar autorijden of haar in de armen nemen en lopen. Gewoon binnenshuis ging prima. Als ze eenmaal was ingeslapen ging ikzelf nog 5-10 minuten met haar op bed zitten (wel wakker blijven) en daarna probeerde we haar in haar eigen bed te leggen. Tja, als ze weer wakker werd begonnen we weer van voor af aan.

Een ander hulpmiddel was een soort van hangmat wat aan een veer hangt. Je kan de baby daarin leggen en zachtjes op en neer schommelen. Dat was ook een geweldig succes. Nog een ander is de babycot op de grond naast je op de grond. Jij op de bank en met je hand de babycot zachtjes heen en weer schommelen.

Al met al was onze eerste dochter af en toe een aanslag op onze gemoedsrust en daarmee ook op ons huwelijk. Probeer deze taken goed en eerlijk af te wisselen, want in je eentje is het echt heel moeilijk. Je bent immers met z’n tweeën ouder.

Succes en geniet ervan. Voor je het weet worden ze ouder en dat brengt weer andere problemen met zich mee.

JJK

Geplaatst:
Origineel bericht van: JJK
Hi Mapi,

Ik probeerde je via PM te bereiken, maar ik geloof dat je deze optie uitgeschakelt hebt.

Wil je Persoonlijke Mededelingen van andere leden accepteren?
X Ja Nee

hij doet het gewoon

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Terror
Is je zoon wel eens onderzocht door een Arts?

Zoals al eerder vermeld....de kinderarts vroeg wat we kwamen doen, wat we van haar verwachtten en of we wel genoeg lectuur gelezen hadden. Ook als we er niet voor konden zorgen zouden we hem maar daar laten.... sick....Volgens mij werkt ze niet voor haar plezier....

Geplaatst:
Origineel bericht van: minplus
Als het kind borstvoeding krijgt kan hij darmkrampjes krijgen als mama kool heeft gegeten.

Hij krijgt de fles

Geplaatst:
Origineel bericht van: mereltje
Geduld heel veel geduld ,het komt allemaal goed !
Gefeliciteerd en veel succes met de kleine

Groeten Willy

Zei een collega ook al, al ze 18 zijn en op kamers gaan wonen :D

Geplaatst:
Origineel bericht van: ozzo
Vaak is het de voeding dat een kind huilerig of onrustig maakt. Moedermelk is niet voor elke baby het beste, ook al lijkt dat zo natuurlijk.

Probeer eens flessemelkvoor een weekje, kun je gewoon testen of dat werkt. Kramp in de darmpjes is natuurlijk niet echt lekker voor een klein baby'tje en protesteren kan ie alleen maar met zijn keel.

Raadpleeg anders eens een homeopatisch arts. Die kan wellicht wat druppels of korreltjes voorschrijven die moeders wellicht kan innemen waardoor de melk qua samenstelling iets veranderd.

Bij een homeopatisch arts geld, baat het niet dan schaad het niet.

Hou in ieder geval in de gaten : ALS een kind huilt, doet het dat NIET voor niets ! (Tenzij ze ouder zijn en het als dwangmiddel gebruiken).
Dus probeer uit te pluizen WAT er aan de hand is.
Je zult zien dat achteraf je straks zegt, "Oh, was dat het, had ik dat geweten!" en blijkt de oplossing simpel te zijn.

Hij krijgt dus de fles, en daarin heeft hij druppels tegen de krampjes ( SAB simplex genaamd ), en die werken prima. We reageren niet meteen als hij huilt maar pas na een tijd ( als we weten dat hij gegeten heeft en een schone luier..) of als zijn stem overslaat naar een octaaf hoger bij het huilen, dan reageren we natuurlijk wel. Hij heeft zo zijn dagen. een dag helemaal actief als dat duracell konijn en andere dagen als het konijn ZONDER batterij smile

Geplaatst:
Origineel bericht van: JJK
Toen bleek dat alles in orde was bleef er niets ander opzitten dan die omstandigheid te vinden waardoor ze rustig werd. Dat was bij haar autorijden of haar in de armen nemen en lopen. Gewoon binnenshuis ging prima. Als ze eenmaal was ingeslapen ging ikzelf nog 5-10 minuten met haar op bed zitten (wel wakker blijven) en daarna probeerde we haar in haar eigen bed te leggen. Tja, als ze weer wakker werd begonnen we weer van voor af aan.

Dat is het leuke van het verhaal, we krijgen hem wel in slaap, in onze armen, maar zodra hij in zijn bed gelegd wordt springen de oogjes open en weigeren om te sluiten....... crazy

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen