Annema Geplaatst: 18 mei 2008 Geplaatst: 18 mei 2008 Ik heb een probleem met de AVG email scanner. Ik krijg de volgende foutmelding: email scanner is not fully functional Wie kan mij vertellen welke instellingen ik eventueel fout heb staan ?? Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
Gast melisa Geplaatst: 18 mei 2008 Geplaatst: 18 mei 2008 De virus bibliotheek is nog leeg. Je moet deze dus eerst updaten.
Annema Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Geplaatst: 18 mei 2008 Tweede pc in huis geeft geen foutmelding. Gecheckt met de 2e pc in huis. Alle instellingen zijn gelijk. Toch blijf ik een foutmelding houden. Wie kan de oplossing geven? Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
Puch Geplaatst: 18 mei 2008 Geplaatst: 18 mei 2008 Dit heeft blijbaar te maken Email Scanner plug-in. Je moet de plugin verwijderen. Dit kan je doen door in de installatiemap van avg (normaal te vinden op je C schijf onder program files) de setup.exe te starten. Als je dit opstart zal het programma de avg installatie vinden en voorstellen om plugins te installeren/verwijderen. Verwijder de email scanner plugin. Je probleem zou van de baan moeten zijn. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
lock Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 Indien je AVG user interface opent, wat staat er dan bij Email scanner? (hoort actief te zijn) "That's another fine mess you've got me into"
Annema Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Geplaatst: 19 mei 2008 Origineel bericht van: lock Indien je AVG user interface opent, wat staat er dan bij Email scanner? (hoort actief te zijn) Waar vind ik dat ???? Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
lock Geplaatst: 20 mei 2008 Geplaatst: 20 mei 2008 Met rechter muisknop op het icoontje rechtsonder in balk klikken en dan met linker muisknop klikken op open AVG User Interface. "That's another fine mess you've got me into"
Annema Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Geplaatst: 20 mei 2008 Ja, gevonden. Maar hoe krijg ik de email scanner actief ? Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
Annema Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Geplaatst: 20 mei 2008 Dit heb ik ook al gedaan. Ook een herinstallatie. Niets helpt. Kan het ook liggen dat er nog een restantje van een andere virusscanner mij dwarszit ? Hiervoor had ik norton. Het volgende heb ik nu gedaan:stap 1 AVG-Tools-advanced settings-servers (openen)- pop3 (openen)- autopops- vinkje verwijderen bij activatie-apply-ok stap 2 het hierboven gestelde nogmaals maar dan weer een vinkje bij activatie-apply-ok. You are protected. Klaar !!!! Maar dan na opnieuw opstarten is de emailscanner weer niet protected. Hoe kan dat dan ? Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
Gerhard Geplaatst: 20 mei 2008 Geplaatst: 20 mei 2008 Hallo.. Om norton helemaal compleet weg te krijgen zul je echt op de site van symantec de tool moeten ophalen. Die ruimt hem dan ook echt helemaal op. Heb hier precies het zelfde gezeur gehad, na lang zoeken en veel lezen kreeg ik de gouden tip. Dus zoals eerder gezegd even bij symantec de norton removel tool ophalen en dan de nieuwe virus scanner erop. Je zult zien dat je pc dan weer loopt als een zonnetje. groeten Gerhard ( Atlantis )
Puch Geplaatst: 20 mei 2008 Geplaatst: 20 mei 2008 1. Norton remove tool 2. agv eraf gooien 3. avast installeren 4. probleem opgelost iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Annema Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Geplaatst: 20 mei 2008 Foutmelding email scanner is not fully functional opgelost. Hoe ?? AVG-Tools-advanced settings-servers (openen)- pop3 (openen)- autopops- type of login gewijzigd van automatic in USER/COMPUTER-apply-ok- Na opnieuw starten alles nog steeds: "you are protected ". Eindelijk en bedankt voor de reacties Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
lock Geplaatst: 23 mei 2008 Geplaatst: 23 mei 2008 Verdere Hulp was niet meer nodig, reeds opgelost. "That's another fine mess you've got me into"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen