Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb allppv v5 in myn 6072 gezet dat is goed gegaan maar nu heb ik geen epg geen k en taq geen epg ik heb de tyd goed gezet en heb ook noepg erin gezet en als ik zenders zoek geeft hy geen canal digitaal zenders aan maar die zyn erwel maar niet op 1 maar op 710 wie weet wat ik fout doe

Geplaatst:

Tonnie007, ik heb je berichtje paar keer gelezen of ik iets kan ontdekken wat het zou kunnen zijn maar echt een idee heb ik niet! Heb je zenders laten zoeken in het menu via canal+ digitaal? (staat als 8e in de lijst) of gewoon via de eerste optie: Cyfra+?? Ik heb dat zelf nog niet geprobeerd maar misschien dat het daar aan kan liggen. Ik doe meestal even wat kanalen laten zoeken via Canal+ Digitaal (dat is dus C+NL) dan als hij er een stuk of wat gevonden heeft op a op de afstandsbediening drukken zodat ie stopt, dan heb je zo'n 20 kanalen ofzo! En dan met declink 0.98 zet ik er een settingslijst in van nobody2050. Weet niet of het hieraan ligt maar je zou het zo eens kunnen proberen en kijken wat het opleverd.<p>Groeten, John. confused.gif" border="0

Geplaatst:

Waarschijnlijk mis je nog EPG kanalen.<p>Probeer eens kanalen toevoegen. Als je vrij in laat lezen (willekeurige volgorde), moet je ongeveer tussen de 820 en 830 kanalen hebben.<p>Daarna kun je met declink alsnog een nieuwe kanalenlijst proggen (En eventueel nog EPG kanalen op dezelfde manier laten toevoegen).<p>Groeten,<p>Tobo01

Geplaatst:

heb ik gedaan maar nog geen beeld gebruik de nieuwe togooz file

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.