Con Geplaatst: 18 mei 2008 Geplaatst: 18 mei 2008 Het valt mij op dat Avast al begint te tollen, Dreammail al reeds post probeert op te halen en daarna wordt mijn internetverbiding op gang gebracht. Althans daar ziet het naar uit gezien de icoontjes in de systemtray. Het lijkt mij dat hierdoor het opstartproces wordt vertraagd, immers de eerder genoemde programma's moeten hun taak afbreken teneinde later alsnog de taken uit te voeren. Wie kan hier iets over zeggen. Ik heb Bootvis geprobeerd maar die strandde met een foutmelding dus er weer af. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
holles Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 Ik heb dit met Advanced Windows Care 2 voor mekaar gekregen. Ga naar beheer/opstarten. Alles uitschakelen behalve het éné programma wat je nodig hebt, opslaan, en daarna de rest weer aanvinken. Hierdoor kwam mijn gewenste opstartprogramma bovenaan te staan. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
Con Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Geplaatst: 20 mei 2008 Maar je internetverbinding wordt door windows opgestart en daar heb je bij Windows-Care geen invloed op volgens mij. Wel een leuk progje trouwens. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen