Edmund Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 Heren, Met de HOT 11.1 heb ik geen AU met Premiere en met een andere Humax met 10.2 wel! Iemand anders een andere ervaring? Edmund
sat_viewer Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 eventueel nog een module inzitten, deze effe lossen. Modules hebben voorrang op emu, hier geen probleem met 11.1 sat_viewer
Edmund Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Geplaatst: 19 mei 2008 Heb ik geprobeerd maar niks geen update hier? Edmund
sat_viewer Geplaatst: 20 mei 2008 Geplaatst: 20 mei 2008 check effe dit: -in het menu config, staat de caid preselect toch op card+emu ? -het funcardje een paar keer in en uit, zodat er zeker goed contact is.(eventueel funcard terug proggen met 6in1 file) dan nog niet, cleaner van josje erop en daarna de boel terug van nul proggen. sat_viewer
Alventali Geplaatst: 20 mei 2008 Geplaatst: 20 mei 2008 Kijk eerst ff in ram editor onder nagra of de provider Id er wel in staat. Zo niet ff handmatig in vullen. Of ff een juist sleutelbosje naar de Humax schrijven. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Edmund Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Geplaatst: 23 mei 2008 Ik had al eens een sleutelbos geladen en weer beeld op Premiere maar het gaf geen AU. Edmund
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen