Gast FloppyDos Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 Ik wil een oude heatsink met fan van een Northbridge gebruiken op een groot IC in mijn TF5010. Kan ik hier gewoon een normale koelpasta voor gebruiken, desnoods met hier en daar een druppeltje secondenlijm? Het IC is is horizontaal geplaatst en volgens mij kan ik de torsiekrachten van de fan verwaarlozen gezien de massa van de heatsink zelf. Heeft iemand nog tips?
Beobuddy Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 Ik heb zo'n 2 jaar terug mijn upc van mijn TF5500PVR voorzien van een (passieve) koeler. Een aluminium blok met vinnen. Deze heb ik met speciale 2 componenten lijm bevestigd. Deze lijm wordt geleverd door een bekende fabrikant van koelers voor de pc en de naam heeft veel weg van zalm. Het goedje kost niet meer dan 15 euro en is in de betere computershop te vinden. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...true#Post492645 Beobuddy. ps foto's van het blokje en lijm staan ergens op deze site onder de naam "koelingsperikelen" onder de topfield sectie. DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen