Alfons Verbiest Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 Voor de liefhebbers: Zaterdagavond 24 mei om 21.00 uur (Ned. tijd) zendt BBC HD deze ook uit. Of het met Dolby 5.1 geluid is stond er niet bij. Groeten, Alfons
Alfons Verbiest Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Geplaatst: 19 mei 2008 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: Alfons Verbiest Voor de liefhebbers ... Zouden die er zijn ? Ach, Als ik niets te doen heb vind ik het altijd wel leuk. Mits Nederland mee doet natuurlijk. Alfons
Fiene56 Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 Netherlands one point. Toch betrap ik er mijzelf vaak op om tijdens het zappen toch te blijven hangen bij dit event. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Moderator ceesv Geplaatst: 19 mei 2008 Moderator Geplaatst: 19 mei 2008 Bij ons in de straat wonen duitsers,ossies, fransen, noren en hollanders. Ondertussen is bij ons traditie dat er in een tuin een video projector wordt opgesteld, een paar vaatjes Bitburg en Veltins worden aangeslagen, de bockwurst op de grill gaat en in de kleine uurtjes de schnapps rijkelijk vloeit. Wie er wint is verder bijzaak. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
satcat Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 Even een kleine voorspelling. Nederland, Duitsland, Frankrijk en waarschijnlijk Zweden geven Turkije 12 punten. Dat is al zo sinds het invoeren van de SMS-stem.
Gast sattaz Geplaatst: 20 mei 2008 Geplaatst: 20 mei 2008 Origineel bericht van: ceesv Wie er wint is verder bijzaak. Meedoen is belangrijker dan zingen. Dit is het Eurosongfestival, wat heeft dat nou met liedjes te maken? Het is verschrikkelijk, maar toch moet je er naar kijken. Dat is het Eurosongfestival. Leuk televisiefragment over het Eurosongfestival
pollebru Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Voor de liefhebbers: Zaterdagavond 24 mei om 21.00 uur (Ned. tijd) zendt BBC HD deze ook uit. Of het met Dolby 5.1 geluid is stond er niet bij. Groeten, Alfons Geen tijd gehad om te kijken, over beeld en geluidskwaliteit weet iemand er meer over. Grtz. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
metoo Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Op dit moment op Suisse HD ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Alfons Verbiest Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Geplaatst: 25 mei 2008 Origineel bericht van: pollebru Origineel bericht van: Alfons Verbiest Voor de liefhebbers: Zaterdagavond 24 mei om 21.00 uur (Ned. tijd) zendt BBC HD deze ook uit. Of het met Dolby 5.1 geluid is stond er niet bij. Groeten, Alfons Geen tijd gehad om te kijken, over beeld en geluidskwaliteit weet iemand er meer over. Grtz. Ik heb er naar gekeken. Beeld was wel goed, maar het 5.1 geluid deed het eerste halve uur niets. Daarna wel. Alle 5 speakers lichtten op in het display van mijn home cinema set, maar het geluid kwam alleen in stereo door (alleen links voor en rechts voor). Bij de ARD ging het 5.1 wel goed. Groet, Alfons
Gerard 76 Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 De ard zag er geweldig uit. In SD nog wel.. Alleen waren de nummers van bedroevende kwaliteit, maar ja,daar kan de ard ook niks aan doen.
pollebru Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Ik begrijp niet dat BBC HD er zoveel geld tegenaan smijt om dit kanaaal te onderhouden en dan niet in 5.1 uitzend. Wat is hun probleem. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Gast frank2 Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Ik heb er ook naar gekekeken, ja de nummers waren zeer bedroevend op een enkele uitzondering na. Maar ik heb mooi kunnen vergelijken; ned 1, ard en bbc hd. De laatste wint met gemak, mooi beeld, maar tussen de ard en ned 1 stja, ard was iets beter maar had scherpe randjes ivt. de bbc, ned 1 was iets waziger maar verder mooi beeld. En inderdaad, bbc hd had in het begin geen DD 5.1, hoewel als dat gebruikt wordt wel bizonder mooi klinkt.
matthew_be_wvl Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Ik heb gisteren gewoon via DVB-T hier in Vlaanderen gekeken en ik moet zeggen dat het er zeer goed uitzag, ongelofelijk scherp op één. En toen ik de bitrate checkte bleek dat één gisterenavond uitzond met een gemiddeld tussen de 5 à 6 Mbps uitzond. Ze moeten dus bij de VRT dus de bitrate wat verhoogd hebben speciaal voor het Eurovisiesongfestival. Want normaal komen één en Canvas bijna niet boven de 4 Mbps uit. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen