Lambik61 Geplaatst: 20 mei 2008 Geplaatst: 20 mei 2008 Bromfietsen? CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 20 mei 2008 Geplaatst: 20 mei 2008 Wat een kinderachtig gelul met die kentekens. Ik heb hier de hele familie onder ERB- (de regio) VE mijn familienaam en de rest is gaan met die banaan.... Kun je zelf kiezen. Ohhhh... ik word helemaal melig van dat Calvinistische gezeik.
matthew_be_wvl Geplaatst: 20 mei 2008 Geplaatst: 20 mei 2008 In België is het dan ook zoals in Oostenrijk. Bij je eerste inschrijving van een auto krijg je een nummerplaat en die hou je heel je leven, tenzij je een andere aanvraagt. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Coliseo Geplaatst: 20 mei 2008 Geplaatst: 20 mei 2008 Origineel bericht van: matthew_be_wvl In België is het dan ook zoals in Oostenrijk. Bij je eerste inschrijving van een auto krijg je een nummerplaat en die hou je heel je leven, tenzij je een andere aanvraagt. ... zodat dat wij Belgen, eindelijk onze eigen nummerplaat eens kunnen onthouden. [snel gepost, vooraleer een Nederlander dit doet... ]
cookie monster Geplaatst: 20 mei 2008 Geplaatst: 20 mei 2008 Die's goe' C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Fiene56 Geplaatst: 20 mei 2008 Geplaatst: 20 mei 2008 ... zodat dat wij Belgen, eindelijk onze eigen nummerplaat eens kunnen onthouden. Was je me dus toch voor. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Fiene56 Geplaatst: 20 mei 2008 Geplaatst: 20 mei 2008 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Ik heb hier de hele familie onder ERB- (de regio) VE mijn familienaam en de rest is gaan met die banaan.... Ik dacht dat fred met een F en niet wet een V geschreven werd. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 21 mei 2008 Geplaatst: 21 mei 2008 Het ging dus om mijn achternaam...! Ik kan weer dol worden met dat kentekengeneuzel in NL. Schijnt voor veel mensen bijzonder belangrijk te zijn zodat iedereen kan zien dat je in een nieuwe rondrijdt, ...Pfff...diepe zucht! Het zal mij echt een worst wezen of mijn buurman al dan niet kan vaststellen of ik in een nieuwe wagen rij. Als ik hier een andere auto..al dan niet nieuw of 2e hands koop, moet ik die wagen opnieuw toelaten en ik kan zelf het nummer bepalen, tenzij een andere slimmerik me voor is geweest.
Gast Satellite Europe Geplaatst: 21 mei 2008 Geplaatst: 21 mei 2008 Origineel bericht van: Lambik61 Bromfietsen? Mijn scooter heeft iig 'n F in 't kenteken zitten, dus dat zou idd. kunnen. Maar dat is wel in dezelfde reeks waarin 2 cijfers zitten. Maar goed, die hebben weer 'n andere reeks; 2 getallen, 1 letter, spatie, 2 letters & 1 cijfer. Ik ga als 't meezit over 'n maand 'n auto uit Duitsland importeren, dus dan zal ik ook 'n totaal nieuw kenteken krijgen.
matthew_be_wvl Geplaatst: 21 mei 2008 Geplaatst: 21 mei 2008 Vandaag stond er een bestelwagen met zo'n XX-XXX-X nummerplaat in Gent aan het Zuid. En die zag er helemaal niet nieuw uit hoor. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Fiene56 Geplaatst: 21 mei 2008 Geplaatst: 21 mei 2008 Dat kan omdat er voor bestelwagens die combinatie al veel langer is. Het zou dus een oude roestbak van 1 jaar kunnen zijn. @Drs, Dat met die F was maar een joke, maar veel op het werk bij mij in Duitsland hebben zelfs nog hun geboortejaar er achter staan. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
matthew_be_wvl Geplaatst: 21 mei 2008 Geplaatst: 21 mei 2008 Achzo! Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen