Ga naar inhoud


Benzineprijs naar Euro 2,--


Gast NDS4Ever

Aanbevolen berichten

Vandaag mijn diesel auto verkocht, en zal morgen op zoek gaan naar een auto op G3.

 

Aangezien ik toch niet in het buitenland rijd, is dit voor nu het goedkoopste alternatief.

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geloof dat ik over stap naar de fiets. Enig nadeel is dat ik 228km/dag moet rijden om op het werk te komen. idd vandaag in duitsland de diesel 3 cent duurder dan de benzine.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gisteren in frankrijk was de diesel nog 3 cent goedkoper dan de benzine. Diesel 1,485, Benzine 1,51.

Maar ik haal met mijn 70 liter diesel nog altijd meer dan 1.000 km, dus is diesel voorlopig nog voordeliger.

Op naar de 2 Euro!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast FeedFreak

Kwartje van Kok terug NU!!!

 

 

Het zal niemand ontgaan zijn: als u tegenwoordig uw tank vol wilt gooien, dan zult u eerst langs de bank moeten gaan om een 2e hypotheek af te sluiten.

 

In Nederland is de brandstofprijs de hoogste in de wereld!

 

Iedereen klaagt, maar er is geen centraal punt van samenkomen. Dit kan niet langer.

Actiegroep "Nederland is het ZAT" heeft nu de website Kwartje van Kok terug NU opgezet.

 

Wij zijn dit soort misstanden van het kabinet zat en willen het Nederlandse volk een centraal punt aanbieden zodat wij onze ontevredenheid kunnen laten horen!

 

Wist u dat 62% van de brandstofprijs uit accijns bestaat?

Wist u dat er per dag ongeveer 23.000.000 (zegge 23 miljoen euro) aan accijns wordt verdiend van UW zuurverdiende geld waar u al normale belastingen over betaalt.

Dit wordt verspild aan prestigieuze projecten als de Betuwelijn, verkeerd ingeschatte begrotingen, wachtgeld en ga zo maar door.

Venezuela heeft enorme oliereserves en zegt "eigen land eerst", dus kost 1 liter brandstof 3.2 dollar cent. Wij hebben een van de grootste aardgasbellen in Europa maar hebben wij een goedkope gasprijs? Nee, want de gas prijs is gekoppeld aan de olieprijs en het grootste gedeelte wordt tegen de huidige marktprijs verkocht aan het buitenland.

 

Er zijn zoveel misstanden aan de hand in dit land. Wij merken dat Nederlanders het zo zat zijn, dat zij er zelfs niet meer over willen praten, omdat ze weten dat ze er chagrijnig en zuur van worden.

 

Nu gaan wij ze een voor een aanpakken. Het kwartje van Kok is hier de eerste van.

Teken met zijn allen onze petitie en wij zorgen ervoor dat deze bij Den Haag wordt aangeboden. Krijgen wij het kwartje van Kok niet terug? Dan zullen er acties worden aangekondigd op deze site.

 

En niet zomaar acties, maar KEIHARDE acties. NEDERLAND IS HET ZAT!!!

 

Het is NU tijd voor ACTIE.

 

Teken de Petitie! Stuur deze site naar iedereen door die hier hetzelfde over denkt!!

 

Kwartje van Kok terug NU!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Mensen..hoe zeer ik het met jullie frustratie eens ben, moet ik dit onderwerp dicht gooien vanwege politieke emoties.

Daar is dit forum niet voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...