Ga naar inhoud


[ Kathrein ufs910] Problemen na het laden van kanalen lijsten!!


Spiderman1974

Aanbevolen berichten

Beste iedereen,

 

Bij deze wil ik informeren of hier meer mensen zijn dat zij geen beeld meer krijgen op de gecodeerde kanalen zodra er een nieuwe kanalenlijst via SatChannelEditor wordt gelaten of dat via SatChannelEditor handmatig aangepast worden??

 

Ik heb dit probleem namelijk wel zowel met de AAf images als ook met het Picmod image crazy

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast mavical

Het probleem waar jij tegen aanloopt heb ik totaal niet. Ik heb al de nodige kanalen geup- en gedownload via Satchannel Editor V 2.4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mavical
Het probleem waar jij tegen aanloopt heb ik totaal niet. Ik heb al de nodige kanalen geup- en gedownload via Satchannel Editor V 2.4.


Zou jij jouw kanalen lijst dan hier kunnen posten zodat ik kan kijken of die van jouw hier wel werken?

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mavical

Ik gebruik nu de lijst van Niels die verderop het forum te vinden is. Ik heb ook wel andere lijsten gebruikt. Het werkt altijd bij mij. Probeer de lijst van Niels is een keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik ook de lijst van zeer gewaardeerde Niels W. Ik heb 'm via total commander in de box geladen en geen enkel probleem. In tegendeel, ik ben erg tevreden.

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Patman
ik gebruik ook de lijst van zeer gewaardeerde Niels W. Ik heb 'm via total commander in de box geladen en geen enkel probleem. In tegendeel, ik ben erg tevreden.


Ik heb ook de kanalenlijst van Niels geladen, dat gaat goed maar als ik via SatChannelListEditor kanalen aanpast bijv. de nieuwe frequenties van de TV-Vlaanderen kanalen dan krijg ik geen beeld meer.... erg vreemd dus!!

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Spiderman1974
Origineel bericht van: Patman
ik gebruik ook de lijst van zeer gewaardeerde Niels W. Ik heb 'm via total commander in de box geladen en geen enkel probleem. In tegendeel, ik ben erg tevreden.


Ik heb ook de kanalenlijst van Niels geladen, dat gaat goed maar als ik via SatChannelListEditor kanalen aanpast bijv. de nieuwe frequenties van de TV-Vlaanderen kanalen dan krijg ik geen beeld meer.... erg vreemd dus!!


Als ik jou was zou ik eerst een scan van de sat doen, zadat deze de nieuwe kanalen worden ingscand.
Daarna zappen naar de nieuwe kanalen, dan zouden ze beeld moeten geven.
Als dit niet lukt dan is er wat anders aan de hand...
Op deze manier heb ikze ook ingescand.(Daarna op de juiste plaats zetten is wat anders....dit lukt me niet)

dm500 openPLI 2X en een DM7020HD (sat en kabel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mountenbike
Origineel bericht van: Spiderman1974
Origineel bericht van: Patman
ik gebruik ook de lijst van zeer gewaardeerde Niels W. Ik heb 'm via total commander in de box geladen en geen enkel probleem. In tegendeel, ik ben erg tevreden.


Ik heb ook de kanalenlijst van Niels geladen, dat gaat goed maar als ik via SatChannelListEditor kanalen aanpast bijv. de nieuwe frequenties van de TV-Vlaanderen kanalen dan krijg ik geen beeld meer.... erg vreemd dus!!


Als ik jou was zou ik eerst een scan van de sat doen, zadat deze de nieuwe kanalen worden ingscand.
Daarna zappen naar de nieuwe kanalen, dan zouden ze beeld moeten geven.
Als dit niet lukt dan is er wat anders aan de hand...
Op deze manier heb ikze ook ingescand.(Daarna op de juiste plaats zetten is wat anders....dit lukt me niet)


Idd, opnieuw scannen werkt perfect, zou er in de channel editor dan een bug zitten. Normaal zou je ze toch ook via de editor moeten kunnen aanpassen?

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je niet alles juist hebt ingevoerd of in de vorige lijst zaten de trandspondergegevens niet van de nieuwe zenders?

Ach ja, het werkt nu toch.

 

Weet iemand hoe een zender op een bepaalde plaats te zetten via de SatChannelListEditor. Als ik een nieuwe toevoeg in de favorietenlijst, staat deze op de laatste plaats.

Hoe krijg ik 'm hoger in de lijst?

 

dm500 openPLI 2X en een DM7020HD (sat en kabel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mountenbike

Hoe krijg ik 'm hoger in de lijst?


Als je een zender toevoegt begint hij met het laatste nummer als je gewoon bij'Number' invult waar hij moet staan is het goed. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: mountenbike

Hoe krijg ik 'm hoger in de lijst?


Als je een zender toevoegt begint hij met het laatste nummer als je gewoon bij'Number' invult waar hij moet staan is het goed. laugh

Je hebt helemaal gelijk.
In de lijst laat deze het niet gelijk zien dat het kanaal op de juiste plaats staat. Maar het werkt wel goed.
(Soms is het zo makkelijk .......)
bedankt!

dm500 openPLI 2X en een DM7020HD (sat en kabel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel ik ben blij spiderman dat te horen.

 

want ik heb die lijst van Niels ook binnengehaald

daarna alle tv vlaanderen zenders verander naar de nieuwe frequenties die geldig zijn van 1 juni.

 

de lijst er opnieuw inladen en de helft van de zenders was niet meer zichtbaar.

 

ik vermoed ook nog een probleempje ofwel bij de lijst of bij het editeren.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: djee
wel ik ben blij spiderman dat te horen.

want ik heb die lijst van Niels ook binnengehaald
daarna alle tv vlaanderen zenders verander naar de nieuwe frequenties die geldig zijn van 1 juni.

de lijst er opnieuw inladen en de helft van de zenders was niet meer zichtbaar.

ik vermoed ook nog een probleempje ofwel bij de lijst of bij het editeren.



Dan ben ik dus toch niet de enige, ik denk dan toch dat er een bug in de applicatie zit.

Het is simpel op te lossen door een nieuwe scan uit te voeren en de gevonden kanalen op de juiste plek te zetten.

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...