Gast jeanpaul1 Geplaatst: 20 mei 2008 Geplaatst: 20 mei 2008 ik heb een beeldbuis van een KV-29C1D in een KV-S2943E geplaatst in beide toestellen zat een M68LCT60X beeldbuis met een verschillend afbuigspoel heb de afbuigspoel van de KV-S2943E op de nieuwe beeldbuis overgezet dit werkt maar de horizontale convergentie boven en onder krijg ik niet optimaal (ongeveer 3mm van elkander) kleur zuiverheid is wel goed met losse permanente magneetjes krijg ik dit ook niet goed heb de beelbuis appart gedemagnetiseerd heefd iemand nog een tip ? dank U
Snurker Geplaatst: 20 mei 2008 Geplaatst: 20 mei 2008 Misschien toch ietsepietsie naar achteren schuiven ? Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
columbo Geplaatst: 21 mei 2008 Geplaatst: 21 mei 2008 tip:Alles origineel houden, Altijd de afbuigspoel gebruiken die bij de beeldbuis hoort, deze moet je niet verwiselen, de afbuig uinit hoort bij de beeldbuis.alléén de Aansluit draden van de afbuigspoel over zetten,eerst de impedantie meten ivm.Horizontaal&Vertikaal,het kan zijn dat het beeld in spiegel beeld verschijnt,dan de draden vd. Vert.afbuiging omwiselen ,{fase en nul}.De convergentie unit indien aanwezig,ook origineel houden en in de zelfde wijze weer monteren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen