Ga naar inhoud


[Aston] Astoncam met groene led


Gast Brains

Aanbevolen berichten

Ik heb problemen met mijn astoncam. Hij is maandag begonnen met konstant met tussenprozen artoncam te laten zien (flikkering)Nu is deze cam mijn verkocht als 2.17 er zit een groene led voor op. In de info staat iets over 1.00 boot 1.03 enz. Nu wil ik hem graag updaten maar krijg dit niet voorelkaar. STB comag..dan de cam erin..daarna naar de info bij menu astonmoduulcam. Maar hier staat nergens iets over updaten en ook begint hij niet uit zichzelf. Wie heeft hier ervaring mee. ontvanger is een arion 9300. Hoe kan ik hem updaten of wil dit niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als je iets verder gelezen had dan had je dit topic tegengekomen en daar staat alles in.

 

Update zit niet meer op STB Comaq updaten alleen mogelijk met een Topfield PVR uit de 5 serie. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is heel vriendelijk aangeboden Sjaak. Alleen de afstand is wel wat groot, ik woon in noordoosthoek van Friesland(Buitenpost)

Alleen wat ik niet begrijp, is dat hij al meer als een jaar zeer goed werkt en ineens komen er problemen. In het begin ga hij aan dat een aston 2.17 was en nu geeft hij aan aston 1.0. En heeft ook problemen met opnemen als ik naar ned i kijk en neem ned 2 op dan krijg ik het nie. Hij laat de zenders wel zie hij decodeert ook wel. Het hele gebeuren kan ik niet plaatsen. Ik heb gisteren even een canaldigiaal cam gehaald en nu werkt het wel weer allen de dual werkt niet. Vreemde zaak??? confused

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een aston 1.07 versie 2.18. Bij mij gebeurt er ook iets vreemds, al is het alleen een beetje vervelend. Als ik naar CD kanalen kijk zoals ned 1 gebeurt het elke avond wel 1 keer dat er opeens een melding op het scherm komt van aston: initialiseren, seca, irdeto voorwaardelijke toegang, oke en dangaat de tv uitzending gewoon weer verder. Hoe kan dit, wat is dit hoe los ik het op?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dit krijg ik nu vaker(meerdere malen) op het beeldscherm, dus eigenlijk ben ik niet de enigste. Heb nu een canalplusCI (rood/zwarte)erin en het is over. Is de Aston CI wel zo goed. En wat die satelietboeren betreft, ben al bij de grooste geweest en kan niets bijzonders vinden. mad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
dus het zou ook je ontvanger nog kunnen zijn wink

 

Dat zou best eens kunnen Sjaak(k), want ik herken niets van deze problemen, ook ik heb een allesvreter...... :D

Groetuhhh...Omanski.

--------------------

 

 

CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium

Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik deze ci meldingen 1x per avond zie, heb ik nu de conax kaart die erin zat voor een gratis technisat radioboquet eruit gehaald en zal vanavond bekijken of dit de oplossing is.

Wel is het zo dat als dit blijft mijn dealer de kaart terug zal nemen en een andere zal gaan sturen CD module? of powercam? dat weet ik nu nog niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijne heren heel vreemd, vandaag meerdere CI erin gehad en allemaal doen ze het goed behalve de Aston 2.17/2.18. Heb van mijn dealer gehoord dat deze problemen zich meer voordoen als dat mensen het willen doen weten. Ze zitten Aston op hun huid om nieuwe software voor de CI te maken zodat deze problemen afgelopen zijn. Daar kwam nog naar voren dat word verwacht dat Aston dit niet doet en met de stille trom vertrekt van de markt. en de klanten zijn dan de dupe. Mijn ontvanger is prima in orde en werkt perfect met canal CI en dan werkt de pip maar niet. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Patman
ik heb ook zo'n cam met groene led. Weet iemand wat de meest recente versie nr's zijn?


Goede avond PM,

mijn Aston Cam is recentelijk naar Aston France opgestuurd voor de firmware upgrade. Zij doen dit kostenloos. En CI module geeft nu de volgende info:

versie 2.1800T
versie hardware 1.000
versie Cicas 1.003
versie boot 1.03
versie CA Aston 2OR1

Doet het prima. Ook voor de HDTV zenders.

Aston geeft een goede service en sturen de CI franco terug. En mogelijk wordt de module daar ook nog even getest.

Groet,


Bram
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
In een Topfield doet hij het iig uitstekend, nooit geen ci meldingen. Maar de Topfield vreet dan ook bijna alles, dus het zou ook je ontvanger nog kunnen zijn wink


Ja dat kan wel kloppen wat Sjaak beweert. Ik had eerst een Arion 9400-PVR en ik kreeg regelmatig een zwart beeld en ci meldingen bij het zappen. Ik heb toen om eens te proberen of het echt wel aan de Arion zou kunnen liggen een Topfield 5510 gekocht. En inderdaad helemaal geen problemen meer zelf mijn opnames kan ik nu zonder problemen afspelen. Bij de Arion had ik namelijk veel problemen met opnames die bleven hangen of compleet weg waren.

TF-5510
Aston 1.07 firmware 1.18

et8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk de fout gevonden. Hij geeft aan dat het een versie 1.03 is. Kan dit? is het mogelijk dat hij zijn software kwijt is geraakt? Het is een ci 2.18 en dat heeft hij ook altijd aangegeven. en nu aston 1.03. mad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: verkerkbr

mijn Aston Cam is recentelijk naar Aston France opgestuurd voor de firmware upgrade. Zij doen dit kostenloos. En CI module geeft nu de volgende info:

versie 2.1800T
versie hardware 1.000
versie Cicas 1.003
versie boot 1.03
versie CA Aston 2OR1

Doet het prima. Ook voor de HDTV zenders.

Aston geeft een goede service en sturen de CI franco terug. En mogelijk wordt de module daar ook nog even getest.

Groet,


Bram


ik heb 'm sinds een paar maand en dit zijn mijn gegevens:

bediening versie 1.0300B
versie hardware 1.0000
versie Cicas 1.002
versie boot 1.03 00
versie CA Aston 2.OR1

Ik gebruik 'm in de Kathrein UFS910 en heb geen problemen. Vraag me af wat het kenmerkende verschil is met bedieningversie 2.18

Ik heb wel af en toe een hapering..net of 't ff niet snel genoeg werkt...

@Sjaak...erg vriendelijk aanbod en aangezien ik wel eens in de buurt van Amersfoort kom zou ik wel ff een keer langs willen komen voor de update.

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...