Gast Geplaatst: 28 januari 2002 Geplaatst: 28 januari 2002 Phillips ontvanger dsx 7071 software 6072 na het flashen alleen nog out of order gebruikte software lookerflash wil niet meer in service menu. vrouw boos tv plat vrouw niet meer.wie weet hoe ik moet reanimeren. vr.gr dimona
Gast Geplaatst: 28 januari 2002 Geplaatst: 28 januari 2002 als je de deco aanzet en display geeft alleen out-of-order, is alleen met een OSLINK reanimeren nog mogelijk.<p>[ 28-01-2002: Bericht gewijzigd door: hobbytv ]</p>
Gast Geplaatst: 4 februari 2002 Geplaatst: 4 februari 2002 Probeer H2d2 te bereiken. Deze heeft mijn deco perfect gereanimeerd. No worrys.<p>Pebbles
Gast Geplaatst: 6 februari 2002 Geplaatst: 6 februari 2002 Ik wil hem ook wel voor je patchen, omgeving twente, ik heb een OSLINK<p>groeten,<p>Togooz<p>----------------------- admin of www.togooz.info
Gast Geplaatst: 7 februari 2002 Geplaatst: 7 februari 2002 @hobbytv,<p>En wat als je een 7071/03a (silver) hebt en die is dood na het flashen ??? Display geeft niets meer aan en reageert nergens meer op, geldt dan ook alleen de Oslink ingreep of kan ie bij het grofvuil ?? Als je ervaring met dit bakkie hebt hoor ik het graag.<p>bye Patched.
Gast Geplaatst: 7 februari 2002 Geplaatst: 7 februari 2002 @Patched, ik heb er pas nog 2 gehad waarvan de display ook niets aangaf (7071 /?? weet ik niet of het 03 of 19 was) Maar die zijn met de Oslink gewoon weer tot leven geroepen! Als je hem toch bij het grofvuil wilt zetten laat het dan even weten, kom ik hem ophalen.<p>Groeten, John
Gast Geplaatst: 8 februari 2002 Geplaatst: 8 februari 2002 @Patched<p>4tover heeft gelijk, meestal met oslink te reanimeren, pas 1 deco van de 100 gehad waarvan het niet lukte, maar dan nog met geringe kosten kun je er weer nieuw leven inblazen.<p>NOOIT bij het grof vuil zetten.
Gast Geplaatst: 8 februari 2002 Geplaatst: 8 februari 2002 OK, thanks boyz,<p>Even wachten tot de Oslink klaar is en dan gaan we weer eens verder proberen. Maar tot die tijd verdwijnt de philips even in de kast.<p>Enne Hobbytv; wat zijn de "geringe kosten" waar jij het over hebt en wat moet ik mij daar evt. van voorstellen.<p> greetz,<p>Patched
Gast Geplaatst: 8 februari 2002 Geplaatst: 8 februari 2002 Die ene deco die met een oslink niet gerepareerd kon worden, bleek de flash_IC kapot te zijn.<p>Wat de kosten precies waren weet ik niet, Maar kon nooit hoog geweest zijn.
Aanbevolen berichten