Ga naar inhoud


[max digital HD-PVR 225 combo] bevindingen???


Gast peken

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: peken
hoi iedereen, iemand al de max digital al geprobeerd; werken de hoge definitie kanalen reeds

thx in advance


Er zijn momenteel een paar HD kanalen.
Via canaldigitaal kan je een HD pakket pakken.
Zenderaanbod word uitgebreid maar is momenteel:
Astra3 satelliet:
BravaHDTV
National Geographic HD
Discovery HD

Je kan ook een aantal FTA (Vrij te ontvangen) HD ontvangen.
Zoals
astra2 satelliet: BBC HD en ITV HD
Astra3 satelliet: Promo kanaal


Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een pracht van een toestel voor weinig centen! Ben er nu enkele dagen mee aan het 'spelen' en het toestel draait super.

 

Heb de HDMI aangesloten op m'n Samsung LCD TV en het beeld op de HD kanalen (Premiere, BBC, ITV) is PRACHTIG. Nog geen 'vastlopers' gehad. Ook de PVR functie werkt uit de kunst.

 

DVB-T werkt super: de tuner werkt perfect is is niet te gevoelig.

 

Als je je nu een HD toestel zou kopen: de MAX Digital 225 Combo is zeker het overwegen waard!

SAT: momenteel niets meer 😞

Kabel: Telenet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DreamboxFreak

DVB-T werkt super: de tuner werkt perfect is is niet te gevoelig.


Het is een toppertje maar dat over DVB-T ben ik niet helemaal met je eens, de gecodeerde kanalen werken bijzonder slecht met de KPN kaart in de kaartlezer met hikken en stoten.
Met een conaxcam van Technisat met de laatste software van de sateliet krijg ik helemaal geen beeld. shocked
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: DreamboxFreak

DVB-T werkt super: de tuner werkt perfect is is niet te gevoelig.


Het is een toppertje maar dat over DVB-T ben ik niet helemaal met je eens, de gecodeerde kanalen werken bijzonder slecht met de KPN kaart in de kaartlezer met hikken en stoten.
Met een conaxcam van Technisat met de laatste software van de sateliet krijg ik helemaal geen beeld. shocked


Ik heb in Vlaanderen enkel ons riante (proest) DVB-T pakket kunnen testen. Een handvol zenders, allemaal FTA.
Deze lopen héél vlot binnen. Met de gecodeerde DVB-T zenders heb ik geen ervaring.

SAT: momenteel niets meer 😞

Kabel: Telenet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: DreamboxFreak

DVB-T werkt super: de tuner werkt perfect is is niet te gevoelig.


Het is een toppertje maar dat over DVB-T ben ik niet helemaal met je eens, de gecodeerde kanalen werken bijzonder slecht met de KPN kaart in de kaartlezer met hikken en stoten.
Met een conaxcam van Technisat met de laatste software van de sateliet krijg ik helemaal geen beeld. shocked


Ik zal het vanavond even testen met de conax kaart in de multicrypt lezer en mijn bevindingen posten.

Ben sinds gisterenavond ook in het bezit van deze ontvanger, eerste indruk is goed (mede gezien de zeer acceptabele prijs).

PVR kwakkelt, heb er zo'n Elements drive aan hangen, de eerste poging iets af te spelen resulteerde in een hang alleen op te lossen door de stroom eraf te halen... Daarna lukte het wel de opname af te spelen. Ik heb de laatste firmware erop gezet die ik kon vinden 1.08d.

Grtz
JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het loopt prima met het KPN Conax kaartje in de Multicrypt lezer. Geen gestotter, geen uitval.

 

Wel soms bij overschakelen tussen gecodeerde zenders zwart beeld, dan moet ik eerst naar een ongecodeerde zender voordat de gewenste gecodeerde beeld geeft. Maar dan loopt het weer prima.

 

Grtz

JeDeJe

 

 

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...