Gast Satellite Europe Geplaatst: 21 mei 2008 Geplaatst: 21 mei 2008 Er is weer 'n nieuwe Image voor de UFS 910 verschenen, deze keer van Telesat. 1.05b telesat mod - AutoDetect HW Version (1w/14w) and automatic setting of cfg files of the appropriate BOX's version; - Auto-DiSEqC v.1.0 by telesat® , (DiSEqC 1.1/1.2) You should edit file : /data/sat/diseqc.cfg Set up DiSEqC type 1.1 or 1.2 according to the system you have Syntax is <diseqc_type=1.x> where x=1 or x=2 , that means that allowed values are: diseqc_type=1.1 i diseqc_type=1.2 Set up satellite position Syntax is: <position> <Satname> , where: <position> = DiSEqC position stored in DiSEqC positioner or position stored on DiSEqC multiswitch values must be between 1 and 99, others are ignored Position 255 in cfg file means that there won't be sent any command on that satellite <Satname> = name od the satellite - in the way it is written in the box settings file check with setdir - Watchdog for OSDshell added - Transparent OSD - Telnet password Add Te downloaden bij de bekende UFS 910 site.
Gast aart44 Geplaatst: 21 mei 2008 Geplaatst: 21 mei 2008 Weet iemand in welke taal dit image is?? De ingebouwde disqplugin lijkt me wel.
Gast Satellite Europe Geplaatst: 21 mei 2008 Geplaatst: 21 mei 2008 Voor zover ik begrepen heb gewoon Engels. Ik heb 'm zelf nog niet geprobeerd. Ik zag iig dat je die vraag ook al aan Telesat had gesteld
Gast kathrein Geplaatst: 22 mei 2008 Geplaatst: 22 mei 2008 ook gewoon nl kan de moter er ook niet mee aan de praat krijgen ook warm op de zolder hier maar ff weer de picmod erindraad goed groetjes hoor wel als je de moter draaiende hebt
Gast kathrein Geplaatst: 23 mei 2008 Geplaatst: 23 mei 2008 hoe kom ik bij mijn netwerk instelling van de 1.05b__telesat_mod ben aan het zoeken geweest kan het niet vinden willen julie misschien ook zeggen waar ik de lengte en breedte graad moet invoeren bvd
Gast aart44 Geplaatst: 23 mei 2008 Geplaatst: 23 mei 2008 Netwerkinstelling, Menu, rode knop er onder indrukken,setup,netwerk setup. Er zit geen usals op je kunt geen lengte en breedte graad ingeven. Hier krijg ik het ook niet goed werkend de volgorde van de satelieten is anders als in mijn motor.
Gast kathrein Geplaatst: 26 mei 2008 Geplaatst: 26 mei 2008 werkt niet bij mij onder de rode knop raar wacht nog wel even af met de moter maar toch bedankt
Gast Zak Geplaatst: 26 mei 2008 Geplaatst: 26 mei 2008 Ik heb Usals werkend op de Kathrein. Hoe krijgen we dat in een image verwerkt? Er is een nieuwe versie nodig van diseqcsend die een extra parameter pakt (van chriwi), en een scriptje dat erg lijkt op usals_mon, maar steunt op awk. Op de lengte- en breedtegraad na is er weinig te configureren, want het script pakt de satellietpositie uit de satellietnaam, mits die er uitziet als "bla bla 13E" of "bla bla w13' of "bla bla -13", dat wil zeggen het laatste woord is de hoek, en er is een E in dat woord om aan te geven dat de hoek negatief is. Uiteraard aan te passen. De gebruikte berekening is nu een benadering, omdat de awk die ik had in het aaf-image geen sin, cos en tan kent. Met het opgeven van zijn lengte- en breedtegraad moet de gebruiker dus de motor kunnen instellen, mits de kanalenlijst hiervoor geschikt is. Stuur maar een PM voor een link.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen