Gast boma Geplaatst: 21 mei 2008 Geplaatst: 21 mei 2008 hi Ik ben hier aant proberen een plasma met een sherm pdp42v6 te herstellen maar kan het niet vinden heb de plasma trainig van Steve al paar keer gelezen probleem is bij het opzetten is er in het midden een brede witte balk na een tijdje verdwijnd die en dan komt er ruis met lijnen in is juist of het niet syncroon loopt met de video gr boma
arnoldl Geplaatst: 22 mei 2008 Geplaatst: 22 mei 2008 plasma training van steve??? waar heb je die vandaan, plasma training is altijd intressant.
columbo Geplaatst: 22 mei 2008 Geplaatst: 22 mei 2008 ik had onlangs een plasma snijder,was ook defekt,het was slechts een schakelaar en een weerstand,je kunt de de balk er gewoon uitsnijden?
Snurker Geplaatst: 22 mei 2008 Geplaatst: 22 mei 2008 Plasma snijder..waar haalt hij het vandaan Nee nee meestal losse SMD's op de connector aan de onderzijde van 't scherm ten hoogte van het euvel. Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Gast boma Geplaatst: 22 mei 2008 Geplaatst: 22 mei 2008 Klopt ja maar wat moet ik doen als het ic defect is?????? mvg boma
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen