Gast deripper Geplaatst: 21 mei 2008 Geplaatst: 21 mei 2008 wie kan mij hebpen hem een schotel staan op 100 meter kabel als ik vtm opzet heb ik 91 procent als ik dan veronica ozet heb ik niks toen ik schotel zette werkte allees zouw het door de afstand komen is 100 meter te ver groeten
cookie monster Geplaatst: 21 mei 2008 Geplaatst: 21 mei 2008 Dus heb jij zowel een TV-Vlaanderenkaart , als een CDNL-kaart ?? En de overige frequenties van de Nederlandse zenders ?? 12344 H , 12515 H http://www.flysat.com/astra19.php Staat uw schotel echt correct afgeregeld ?? Of toen je de schotel plaatste , gebruikte je toen ook die 100m kabel ?? 100m kabel zou moeten gaan , mits er geen lekken inzitten , vocht , scheuren en waardoor de binnen- & buitenkan mekaar kunnen raken , maar ja , dan heb je totaal niks geen beeld meer !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gast deripper Geplaatst: 21 mei 2008 Geplaatst: 21 mei 2008 toen ik de schote zette had ik tv en ontvanger bij chotel staan en toen ging vtm en veronica ik heb canaal plus basic en tv-vlaanderen kaarten een via vriend
cookie monster Geplaatst: 21 mei 2008 Geplaatst: 21 mei 2008 Ik bedoel , had je toen ook die 100m kabel er opgezet ?? Of had je een ander kabeltje gebruikt ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 21 mei 2008 Geplaatst: 21 mei 2008 Ah , ok Welke merk , type coaxkabel gebruik je nu ?? 100m Is inderdaad wel erg lang !! Ikzelf gebruik hier 50m kabel op mijn draaibare schotel , geen verlies SAB Cable RG 6 U/4 75±3Ω + 4x0.5 Motor Controle Cable C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gast deripper Geplaatst: 21 mei 2008 Geplaatst: 21 mei 2008 de kabel die ik gebruik is van 95 db kabel ontvanger is een dreambox 7020 met pli lnb zijn er van 0.3 iemand die ik ken zij dat tot 180 meter gaat daarom dat de chotel zo ver staat
cookie monster Geplaatst: 21 mei 2008 Geplaatst: 21 mei 2008 Wel een vreemde instelling Beste is de schotel zo dicht mogelijk zetten , wel waar die het meeste / beste openzicht heeft !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen