Ga naar inhoud


[800] beginnersvragen


sretlow

Aanbevolen berichten

Gast SatFreaks

vandaag heb ik mijn dm800 binnen ik ben al vanaf 11uur vanochtend bezig maar er zit nog geen leven in crazy ik heb diversen img gebruikt maar ik krijg mijn kaart niet aan de gang ook niet de g-box cam heeft iemand wat tips???? cool

 

wil het wk in HD kijken zucht.......

 

bedankt! wink

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: SatFreaks
vandaag heb ik mijn dm800 binnen ik ben al vanaf 11uur vanochtend bezig maar er zit nog geen leven in crazy ik heb diversen img gebruikt maar ik krijg mijn kaart niet aan de gang ook niet de g-box cam heeft iemand wat tips???? cool

wil het wk in HD kijken zucht.......

bedankt! wink


kaartje in je ontvanger
CCcam 2.09 downloaden vanuit je software update
instellen als standaard softcam en kijken maar

dit bericht typen duurt al langer wink

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatFreaks
oke bedankt zover heren !!!! laugh
gbox werkt helemaal niet op een dm800??
of moet ik een speciale versie hebben enigma2?


vergeet gbox nou maar, daar wordt al 2 jaar niet meer aan ontwikkeld, en draait daarom ook niet op de 800

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SatFreaks

hmmm dat is jammer dan ben ik al mijn peers kwijt maar goed het is niet anders EK HD is nu ff belangrijker wink

 

Bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de DM7000 werden de TS files opgedeeld in stukken van 1Gb. Zie nu dat de DM800 gewoon doorgaat. Zie al een file van 9 Gb op de disk staan. Is er ergewns een optie om dit weer net als de DM7000 in stukken van 1Gb te knippen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht met smart op de nieuwe Gemini of PLi voor de 800. Gemini heeft nu al wel de gewenste EPG weergave in de zenderlijst (zie hiervoor). Voorheen had PLi dit als eerste. Het zou jammer zijn om weer naar Gemini te moeten gaan voor deze optie. Ik hoop dan ook dat het bij de nieuwe PLi ingebouwd wordt. Met de huidige Gemini kan ik echter geen NAS schijf mounten dus maar ff afwachten....

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sretlow
Ik wacht met smart op de nieuwe Gemini of PLi voor de 800. Gemini heeft nu al wel de gewenste EPG weergave in de zenderlijst (zie hiervoor). Voorheen had PLi dit als eerste. Het zou jammer zijn om weer naar Gemini te moeten gaan voor deze optie. Ik hoop dan ook dat het bij de nieuwe PLi ingebouwd wordt. Met de huidige Gemini kan ik echter geen NAS schijf mounten dus maar ff afwachten....


Ligt dit niet aan je gekozen skin?
Bij een glassline skin heb ik epg zowel in gemini als in Pli in de zender lijst.

Vu duo2 met pli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dream-on
Origineel bericht van: sretlow
Ik wacht met smart op de nieuwe Gemini of PLi voor de 800. Gemini heeft nu al wel de gewenste EPG weergave in de zenderlijst (zie hiervoor). Voorheen had PLi dit als eerste. Het zou jammer zijn om weer naar Gemini te moeten gaan voor deze optie. Ik hoop dan ook dat het bij de nieuwe PLi ingebouwd wordt. Met de huidige Gemini kan ik echter geen NAS schijf mounten dus maar ff afwachten....


Ligt dit niet aan je gekozen skin?
Bij een glassline skin heb ik epg zowel in gemini als in Pli in de zender lijst.


Nee, ik bedoel natuurlijk de EPG voortgangsbalk bij de zenderslijst. Zoals hier. cf3lmy.jpg

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rai
Op de DM7000 werden de TS files opgedeeld in stukken van 1Gb. Zie nu dat de DM800 gewoon doorgaat. Zie al een file van 9 Gb op de disk staan. Is er ergewns een optie om dit weer net als de DM7000 in stukken van 1Gb te knippen?


Dit zou ook ik graag willen weten.

Mpeg streamclip
Weet ook iemand een programma om de hd opnamen om te zetten naar bv MPEG.
Nu gebruik ik mpeg streamclip voor SD opnamen, maar die loopt vast met HD opnamen.

Cut editor
De ingebouwde cuteditor laat die de orginele grootte van de bestanden in stand of moet ik daarna nog wat bevestigen ?
Hij werkt verder wel goed.

learning all the time

Dm7000 / Dm800

Visosat Bi-sat Hotbird Astra1,2 en 3

NSLU2 320GB

software:Pli Iolite(7000)

Pli-open_DM800

Plasma: Panasonic TH-42PZ80E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...