gozuhr Geplaatst: 23 mei 2008 Geplaatst: 23 mei 2008 Wellicht kan iemand me wat tips geven want het lukt me maar niet een effectieve zoek opdracht op te geven, ondanks het opvolgen van de tips. Normaal heb ik hier geen enkele moeite mee. Voorbeeld, als ik in de zoekopdracht opgeef EPG+DM7025 Dan verwacht ik uitsluitend berichten waarin deze match tesamen voorkomt. Wat ik zie en een resultaat waarin OF het een OF het andere OF beide woorden voorkomen. Wat doe ik fout? Ik realiseer me bij het schrijven van dit bericht dat de gebruikers handtekening wel eens roet in het eten kan gooien. Doet deze handtekening ook mee in de zoekopdracht, zo ja dan heb ik een verbeterpunt....
Gast MP4 Geplaatst: 23 mei 2008 Geplaatst: 23 mei 2008 Nee, dat maakt geen verschil. Heb wel eens eerder gezien dat allerlei niet terzake doende items naar boven kwamen.
cookie monster Geplaatst: 23 mei 2008 Geplaatst: 23 mei 2008 Voeg ook gebruikersnaam toe van bv een gebruiker in dat specifiek forumgedeelte , da'kan ook wel eens helpen C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen