Gast Geplaatst: 4 februari 2002 Geplaatst: 4 februari 2002 Hallo, Ik probeer de firmware van mijn Philips te upgraden om de Taquillas te kunnen zien :-) Helaas, als ik de Declink start om de huidige firmware versie te lezen krijg dan een Time Out error. (there is not response from the decoder) Ik gebruik wel een 9 1:1 cable, niet een null modem cable, en de snelheid is gezet op 9600, ik heb ook een beetje met port settings geprobeerd maar het werkt niet. De cable is in principie goed want het werkt prima met de GoldPro140 om de Piccard card te programeren... Als iemand een tip voor mij heeft hoor ik het heel graag. Alvast bedankt voor jullie tijd.<p>Spanjard
Gast Geplaatst: 4 februari 2002 Geplaatst: 4 februari 2002 Ik he met de secaboxer geprobeerd en ik krijg "enter_servicemode: unexpected string length de speed wordt automatisch op 9600 bd gezet,... uhmm, ik weet het echt niet. Mischien ligt het aan mijn laptop, maar het is vreemd dat de goldpro werkt prima met dat cable met comport1,... de enige dat ik kan nog proberen is met een gewone pc maar voor de rest ben ik out of ideas.<p>Saludos<p>Spanjard
Gast Geplaatst: 4 februari 2002 Geplaatst: 4 februari 2002 laptop van mij geeft ook vaak problemen. heeft met instelling poort te maken EPP/ECP.<p>gewone PC kan beter werken. suc6
Gast Geplaatst: 5 februari 2002 Geplaatst: 5 februari 2002 bij mij werkt de volgende oplossing: -druk de decoder uit (dus niet: standby) -start declink -druk de decoder weer aan -druk in declink op "enter"<p>Werkt bij mij alleen op deze manier. Als de deco al aan staat, werkt het bij mij ook niet.
Gast Geplaatst: 8 februari 2002 Geplaatst: 8 februari 2002 Hoi,<p>Het helemaal gelukt ! Lezen en upgraden van de firmware, nu kan ik de taquillas zien Bedankt voor jullie tijd<p>Saludos<p>Spanjard
Aanbevolen berichten