Gast Geplaatst: 4 februari 2002 Geplaatst: 4 februari 2002 Ik heb een Philips 5816/03G welke volgens dit board alleen met een OSLINK te patchen is. Op zich zou ik het zelf wel willen proberen, maar heb een aantal vragen. Wat is een OSlink ? Waar kan ik die kopen, en is het rendabel om voor een eenmalige patch zo'n ding aan te schaffen ? Is er een site waar ik hier informatie over kan vinden ? Zo niet, Zijn er adressen (In de buurt van Den Bosch/Eindhoven) waar ik dit tegen betaling kan laten doen, als aanschaf OSlink en software te duur is ? P.S. Ik ben wel redelijk handig met software, maar heb 2 linkerhanden, dus je moet er niet al te handig voor zijn. Graag hierop een antwoord.
Gast Geplaatst: 5 februari 2002 Geplaatst: 5 februari 2002 Hoi, ik denk dat je anders bij Duck eens een oproep moet doen of bij Togooz, Wally zit volgens mij niet zo ver bij jouw uit de buurt met een OSlink, ikzelf zit meer in de buurt van Roosendaal. Voor eenmalig patchen is een OSlink vrij prijzig en ze zijn momenteel nog niet erg veel te vinden! Maar 1 malig patchen zal het niet bij blijven want men is alweer met een nieuwe firmware bezig die nog beter moet worden dan de huidige. Zo denken we telkens dat het nu wel op is met de koek en dan komt er weer een berichtje van de philipsdirecteur H2DeeToo himself dat er weer iets nieuws en beters op stapel staat! Momenteel kost OSlink rond de € 90,-- (heb ook al iemand gezien die ze voor € 49,-- aanbied, weet echter niet of er kwaliteitsverschil in zou zitten)<p>Hoop je vraag een beetje beantwoord te hebben anders zie ik het nog wel, <p>groeten, john
Aanbevolen berichten