W3ird_N3rd Geplaatst: 23 mei 2008 Geplaatst: 23 mei 2008 Hoewel bijna niemand mijn nummer weet kan ik nu ook eens meepraten over "telefoonterreur". Zo ging het gesprek ongeveer: Citaat: > Hallo, stoor ik u? < Waar belt u voor? > Klopt het dat u televisie kijkt via de schotel? < Dat klopt. > Bent u daar tevreden over? < Ja hoor. > Kijk, het zit zo, we bestaan nu 10 jaar, had u daar al iets over gehoord? < Had ik iets over gelezen ja. > We kunnen u daarom nu een familiepakket aanbieden voor een gunstige prijs. U heeft dan.. < Ketnet/Canvas, VRT, Extreme Sports, Mezzo, enzovoorts.. Daar heb ik geen interesse in. > Ok, bedankt, prettige dag verder. Dat was een vrij kort gesprek. Alsof ik na de aanbiedingen bij het aanmeldformulier, mail en brieven hier nog niet van zou weten.. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
pollebru Geplaatst: 23 mei 2008 Geplaatst: 23 mei 2008 Ze zouden beter de niet schotelaars aanspreken. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Gast PieterB Geplaatst: 23 mei 2008 Geplaatst: 23 mei 2008 Hi hi, ik heb net het familiepakket de deur uit gedaan. Mezzo, Boomerang, Hallmark, Cartoon Network, TCM, Extreme Sports, Zone Reality, Trace TV zijn nu net zenders waar we nooit naar kijken. Basis is meer dan genoeg en eigenlijk al te duur met al die commerciëlen er bij....
emmer Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 die zenders bekijk ik ook bijna nooit, maar vergeet jij Ketnet/Canvas en VRT 1 niet PieterB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen