Gast Geplaatst: 6 februari 2002 Geplaatst: 6 februari 2002 Hoorde ik laatst van een vage kennis dat er tegenwoordig receivers met een harddisk verkocht worden zodat je een kanaal op kunt nemen en de andere kijken... Is dit ook mogelijk op een philips? (6072) Er zitten 2 slots in voor kaarten, wanneer ik nu in beide een goldcard stop, kan ik dan 1 kanaal opnemen en een ander kijken???
Gast Geplaatst: 6 februari 2002 Geplaatst: 6 februari 2002 Nee, helaas de 2de gleuf is voor (in de toekomst) geschikt voor bv een creditkaart voor pay tv. c*n*l- ondersteund dit echter (nog) niet.<p>en in een philips zit 1 tuner dus kan men 1 kanaal kijken, en niet meer.
Gast Geplaatst: 6 februari 2002 Geplaatst: 6 februari 2002 @stiekumsoft,<p>Dit topic en de antwoorden hierop komen mij zeer bekend voor <p>Ik krijg een Deja Vu gevoel.<p>Jij ook? <p>[ 06-02-2002: Bericht gewijzigd door: sattaz ]</p>
Gast Geplaatst: 6 februari 2002 Geplaatst: 6 februari 2002 beetje wel he <p>Lokale sat hobyisten houden vol dat het wel mogelijk is... Zullen het wel van een vage kennis gehoord hebben.
Aanbevolen berichten