Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet er iemand of ik hier nog een zenderlijst (iets of wat up to date kan vinden)? Hetzij via een omwag, zenderlijst van andere receiver converteren?

of op een andere manier?

Of kan er me iemand zeggen hoe ik ASTRA2 hierop kan toevoegen, welke settings er nodig zijn?

Momenteel staat hij nog op astra1

alvast bedankt!

Geplaatst:

wat ik nog wou meegeven, is dat als je hier op het forum en andere forums zoekt je wel dingen vind om Humax zenderlijsten om te zetten maar ze verwijzen allemaal naar dode links of onbestaande sites...

Het kan toch niet dat een receiver zo snel voorbijgestreefd is?

Er moet toch iemand weten welke de juiste instellingen zijn om een sat toe te voegen op deze receiver en wat ik juist moet ingeven om astra2 te ontvangen, als er geen zenderlijsten meer bestaan kan ik dan nog een zenderscan laten doen..

Geplaatst:

Het is inderdaad antiek de Hyundai 1000 maar er is nog wel iets van te vinden met werkende links zoals handleidingen en settings editoren <<KLIK>>. laugh

Geplaatst:

inderdaad, er is nog prima mee te kijken naar de duise zenders en anderen

Hij kan toch ook zelf zoeken?

Ik heb er een gehad met 18 satellieten op de rotor

lijst inderdaad uit een of ander forum gekomen

ff zoeken dus

Groet,

John

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

Geplaatst:

Astra2 is 28.2 oost maar hier heb je de link van Kingofsat met alle transponders, hou er rekening mee dat op 28.5 oost de Eurobird1 hangt en daar hoef je niets voor te doen dus geen extra lnb dan kun je die gelijk inlezen.

Even ook daar de transponders van invullen.

De gecodeerde zou ik er uit laten anders krijg je gigantisch veel die toch niet te zien zijn.

Hoeveel kanalen kan dat ding opslaan ik dacht maar 2000 dus let daar op. laugh

• 2 weken later...
Geplaatst:

en wat moet je er dan juist invullen, want ik heb al vanalles geprobeerd het lukt me niet.

Normaal moet je toch je schotel meer naar links draaien, richting oost om astra2 te krijgen, volgens het kompas en een satfinder ligt daar niets van signalen... Onder welke hoeken moet ik kijken? dacht 151 graden op kompas en welke hellingshoek dan van de lnb?

thanks

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen