Gast USER Geplaatst: 24 mei 2008 Geplaatst: 24 mei 2008 Ik heb een Topfield TF5000CI en een schotel met twee koppen (19.5 en 23.5). Geen probleem met de themazenders en regionale zenders. Goede signaal en 99% Q. Sinds vorige week heb ik geen signaal meer op de themazenders en de regionale zenders doen het nog perfect. Wat is hier aan de hand? Heb zenders gedelete, opnieuwe gescand maar ze komen niet terug.
Apple740 Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Mmm, zal CDS de stekker uit de themakanalen trekken en die transponder vullen met een paar mooie HDTV kanalen waaronder Eurosport-HD? Liever vandaag nog dan morgen! (dan is mijn 10 euro abonnementsgeld voor het HDTV pakket tenminste volledig goed besteed, en niet voor de helft aan die prut themazenders die ik helemaal niet wil hebben)
Apple740 Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Origineel bericht van: geert7 nou ik ben toevallig blij met de thema kanalen! Dan ben jij één van de 7 die kijken. Onlangs las ik ergens een artikel dat de kijkcijfers voor veel themakanalen ontzettend tegenvallen, en er volgend jaar een aantal gaan verdwijnen. In ieder geval mogen ze van mij allemaal per direct verdwijnen, althans, ik zou graag zien dat je het HDTV pakket kunt nemen zonder de verplichting ook de themakanalen te moeten afnemen. De huidige situatie geeft mij het gevoel dat ik met het afnemen van het HDTV pakket de themakanalen sponsor die ik helemaal niet wil sponsoren c.q. wil zien. (bij TVV kost het HDTV pakket dan ook 5 euro, hier 10. ) Dus aan Canal Digitaal: de themakanalen en het HDTV pakket, graag apart afrekenen!
Gast peterrr Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 eerlijk gezegd, vind ik die thema kanalen zelf ook niks, alleen het etalage kanaal die op dit moment History channel uitzend vind ik wel leuk. afwachten wat ze er mee doen, groet peterr
Gast frank2 Geplaatst: 26 mei 2008 Geplaatst: 26 mei 2008 Origineel bericht van: Apple740 Origineel bericht van: geert7 nou ik ben toevallig blij met de thema kanalen! Dan ben jij één van de 7 die kijken. Onlangs las ik ergens een artikel dat de kijkcijfers voor veel themakanalen ontzettend tegenvallen, en er volgend jaar een aantal gaan verdwijnen. In ieder geval mogen ze van mij allemaal per direct verdwijnen, althans, ik zou graag zien dat je het HDTV pakket kunt nemen zonder de verplichting ook de themakanalen te moeten afnemen. De huidige situatie geeft mij het gevoel dat ik met het afnemen van het HDTV pakket de themakanalen sponsor die ik helemaal niet wil sponsoren c.q. wil zien. (bij TVV kost het HDTV pakket dan ook 5 euro, hier 10. ) Dus aan Canal Digitaal: de themakanalen en het HDTV pakket, graag apart afrekenen! Ik heb dit gisteren doorgegeven aan CDvia het sat forum en zij gaven de reply dat ze het aan de desbetreffende afdeling zouden doorsturen. Want ik vind 10 euro belachelijk veel terwijl een basisabbo 9 euro kost. Ik wil helemaal geen themazenders maar graag wel goede HD zenders.
Apple740 Geplaatst: 26 mei 2008 Geplaatst: 26 mei 2008 Origineel bericht van: frank2 Origineel bericht van: Apple740 Origineel bericht van: geert7 nou ik ben toevallig blij met de thema kanalen! Dan ben jij één van de 7 die kijken. Onlangs las ik ergens een artikel dat de kijkcijfers voor veel themakanalen ontzettend tegenvallen, en er volgend jaar een aantal gaan verdwijnen. In ieder geval mogen ze van mij allemaal per direct verdwijnen, althans, ik zou graag zien dat je het HDTV pakket kunt nemen zonder de verplichting ook de themakanalen te moeten afnemen. De huidige situatie geeft mij het gevoel dat ik met het afnemen van het HDTV pakket de themakanalen sponsor die ik helemaal niet wil sponsoren c.q. wil zien. (bij TVV kost het HDTV pakket dan ook 5 euro, hier 10. ) Dus aan Canal Digitaal: de themakanalen en het HDTV pakket, graag apart afrekenen! Ik heb dit gisteren doorgegeven aan CDvia het sat forum en zij gaven de reply dat ze het aan de desbetreffende afdeling zouden doorsturen. Want ik vind 10 euro belachelijk veel terwijl een basisabbo 9 euro kost. Ik wil helemaal geen themazenders maar graag wel goede HD zenders. Hoe je het ook wendt of keert, het is een vorm van - voor mij persoonlijk - ongewenste koppelverkoop. Dat je in België bij TVV het HDTV pakket voor 5 euro kunt afnemen toont dit aan. en als zelfs UPC bepaalde koppelverkopen kan afschaffen (voorheen kon je alleen het UPC HDTV pakket afnemen incl. Film1/Sport1), dan moet CDS dit ook kunnen.
Gast frank2 Geplaatst: 26 mei 2008 Geplaatst: 26 mei 2008 Tuurlijk is het koppelverkoop, maar als ze inzien dat ze daardoor toch minder verkopen dan verwacht, kan het zijn dat ze het hdtv pakket zelfstandig gaan verkopen. Als dat zo is zal ik mij gaan aanmelden indien ze goede zenders in het hd pakket hebben. Wat ze nu hebben is nu ook niet geweldig, maar een goede filmzender of klassieke muziek met DD 5.1... Maar 3 hd zenders voor 5 euro is ook weer te weinig, toch wel een stuk of 6 zenders die dan niet fta te ontvangen zijn....dat zou mooi zijn.
Gerard 76 Geplaatst: 26 mei 2008 Geplaatst: 26 mei 2008 Als er gesaneerd wordt in de thema's dan zal dat mijns inziens worden gedaan in de publieken. Dus Humor,gtv,holland doc,consumenten,enz.. Al denk ik dat consumenten wel één van de laatsten zal zijn die van de buis zou verdwijnen.
Littlesat Geplaatst: 26 mei 2008 Geplaatst: 26 mei 2008 Hoezo koppelverkoop. Als je HD kiest dan krijg je die themazenders er gratis bij..... Het is maar hoe je het bekijkt!?! Kijk eens wat HD in Duitsland kost. 10 Euro per maand voor 1 zenders (Discovery-HD) en dan nogmaals 10 Euro per maand voor Premiere HD... dan hebben wij hier nog geen klagen. Tja de Nederlandse Kabel... die doet HD nog praktisch voor niets weg(!) Maar... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
W3ird_N3rd Geplaatst: 26 mei 2008 Geplaatst: 26 mei 2008 Origineel bericht van: Littlesat Hoezo koppelverkoop. Als je HD kiest dan krijg je die themazenders er gratis bij..... Het is maar hoe je het bekijkt!?! Kijk eens wat HD in Duitsland kost. 10 Euro per maand voor 1 zenders (Discovery-HD) en dan nogmaals 10 Euro per maand voor Premiere HD... dan hebben wij hier nog geen klagen. Op Premiere HD is dan iig nog wat te zien. Het aantal zenders doet er niet toe, wat moet je met 100 1080p HDTV zenders met 30mbit/s die alleen maar constant reclame vertonen, bij wijze van? Liever één zender met de content die ik wil dan X zenders met spul waar ik niet warm voor kan lopen. Citaat: Tja de Nederlandse Kabel... die doet HD nog praktisch voor niets weg(!) Maar... Ik denk dat CDS ook nog wel flink gaat stijgen hoor. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Apple740 Geplaatst: 26 mei 2008 Geplaatst: 26 mei 2008 Origineel bericht van: Littlesat Hoezo koppelverkoop. Als je HD kiest dan krijg je die themazenders er gratis bij..... Het is maar hoe je het bekijkt!?! De TVV abonnee betaalt voor exact dezelfde HDTV kanalen 5 euro, wij 10. Hoe kom je er dan bij om te zeggen dat de themakanalen gratis zijn? Die themakanalen kosten dus gewoon 5 euro, en zitten onlosmakelijk verweven in het HDTV pakket. Een vorm van koppelverkoop dus. De Belg mag gewoon alleen de HD kanalen afnemen, maar de CDS abonnee word gelijk ff de themakanalen aan de broek gesmeerd. Dit heeft mij er trouwens niet van weerhouden om het HDTV pakket af te nemen, maar ik zou het dus graag anders zien.
Littlesat Geplaatst: 26 mei 2008 Geplaatst: 26 mei 2008 Een Belg krijgt hiervoor dan ook geen Nederland-1 HD (rechten liggen bij VTM/2Be)... en waarschijnlijk ook geen Voom. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
digitaal kijker Geplaatst: 26 mei 2008 Geplaatst: 26 mei 2008 dat heb je mis NED1 HD krijgen we wel, de nederland 1 SD zend toch ook uit op TVV,dus waarom zou de HD dan niet mogen,zijn net dezelfde rechten en TVV heeft dit al aangekondigd hé. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Littlesat Geplaatst: 27 mei 2008 Geplaatst: 27 mei 2008 Omdat VTM de HD rechten heeft misschien??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen