joeri peeters Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Is het mogelijk dat tvv of canaal digitaal een cam van op afstand kan uitschakelen zodat je er niets meer mee kan doen. Heb hier een officiele cam liggen,heeft een tijd gewerkt maar nu doet hij het niet meer,heb hem in de tijd gekregen van iemand,en nu zegt hij dat die gestolen blijkt te zijn. Ik kan alle informatie lezen,zoals de smartcard nummer en dergelijke maar beeld geeft hij niet. Graag info aub Groetjes joeri Samsung UE55KU6510SXXN Curved Tv met een VU SOLO 4K met VTI Image triax 88 cm,astra 1,2,3 en hotbird
W3ird_N3rd Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Lijkt me nogal sterk. En dan nog, hoe moet CDS weten dat die gestolen is, tenzij het ding uit een magazijn is gestolen? De smartcard kunnen ze uiteraard wel uitschakelen. Probeer ook eens een andere ontvanger, de Mediaguard CAM werkt niet overal even goed in. Anders is hij gewoon defect lijkt me. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen