wimke Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 ik heb hier een Technics SL-p210 cd speler die overspringt zelfs bij nieuwe cd,s , is er iets wat bij gesteld dient te worden en waar en hoe moet dat dan ?
gerrit B Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Vaak is het een kwestie van je lens schoonmaken en dan werkt alles weer. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Satknooier Geplaatst: 27 mei 2008 Geplaatst: 27 mei 2008 Komt ook wel voor dat de disc motor het probleem is is met een meting wel te zien hoe het oogpatroon zich gedraagt
bob0r Geplaatst: 27 mei 2008 Geplaatst: 27 mei 2008 Doet me denken aan zo'n 9 jaar geleden ofzo. Ik had een CD speler die sloeg ook steeds over, open gehad, alles schoon gecheckt, maar hij bleef overslaan. Toen uit pure frustratie uit het zolder raam geflikkerd. Hij kwam precies op een hoek terecht, dus de uiterlijke schade viel mee. CD speler weer aangesloten en je raadt het al, de CD speler werkte nog en sloeg nooit meer over (Is na een paar weken als nog overleden, maar dat was wel grappig) !!geen URL in je handtekening!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen