MR_B Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Wie kan me iets vertellen over TPM security op laptops? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Ome Merde Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 zal je ongetwijfeld zelf al gevonden hebben, maar hier een PDF'je (Engels) erover merDe deze ruimte is te huur
MR_B Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Geplaatst: 26 mei 2008 Origineel bericht van: Ome Merde zal je ongetwijfeld zelf al gevonden hebben, maar hier een PDF'je (Engels) erover merDe Ik had liever graag een korte NL uitleg. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
MagicOnline Geplaatst: 26 mei 2008 Geplaatst: 26 mei 2008 Kijk eens op >>klik (pdf)<< daar staat het één en ander uitgelegt in het NL. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
MR_B Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Geplaatst: 26 mei 2008 Origineel bericht van: MagicOnline Kijk eens op >>klik (pdf)<< daar staat het één en ander uitgelegt in het NL. Kijk nu snap ik het ook Wat is Trusted Platform Module? Trusted Platform Module, oftewel TPM, is een chip voor het veilig opslaan van unieke Public Key Infrastructure (PKI) sleutelparen en legitimatiegegevens. In andere woorden: het is de ideale "kluis" voor het bewaren van de sleutels van gecodeerde gegevens. TPM is een kleine beveiligingscontroller die is ontwikkeld om te voldoen aan de gespecificeerde industriestandaarden zoals gepubliceerd door de Trusted Computing Group (TCG) en biedt de basis voor Computing Platform Security. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen