Ga naar inhoud


Matrix reloaded vraagje


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Heb via via een matrix reloaded gekocht,met ucas 3.0 software erop,wat houdt dit in en wat is nu de beste software om er op te zetten.

Ben eigenlijk nog wat een leek in het cam gebeuren.

Het al wat gelezen over de matrix cam,maar er is zoveel over te lezen dat ik het allemaal niet zo snap.

 

_matrixreloadedci.jpg

 

Dit zou de bewuste cam zijn

 

Samsung  UE55KU6510SXXN Curved Tv met een VU SOLO 4K met VTI Image triax 88 cm,astra 1,2,3 en hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: joeri peeters
Hoi,

Heb via via een matrix reloaded gekocht,met ucas 3.0 software erop,


Dan is hij maagdelijk en ik zou hem zo laten de seca kaart van CanalDigitaal loopt er prima in.
De tijd dat er andere software opgezet werdt ligt al een jaar of drie achter ons, er is niemand meer die er nieuwe software voor uit brengt.
Dat waren de MR versies oude versies zullen nog wel verkrijgbaar zijn misschien nog wel bijgewerkte versies.

In onze database staan de diverse versies en hoe ze te proggen zijn. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Betekend dit dat je er geen recente $-zenders mee kunt bekijken? Zonder kaart dus, op de 'non-legale' manier?

 

Want ik zit te twijfelen tussen een Topfield7700HSCI en de DM800...

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok,

 

Dus als ik deze CAM koop, kan ik hem gebruiken icm een Canal Digitaal-Smartcard. Dat wil ik ook doen, hoor. Maar dan heb ik dus voor de overige zenders een recentere CAM nodig, zoals de Dragoncam? Want dan word het dus de Topfield.

 

MVG.

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie kan me in het kort uitleggen wat het verschil is tussen de;

 

Matrix

Dragon

T-Rex (opvolger van diablo?)

X-Cam

 

Is want ik zie de bomen niet meer door het bos... whistle

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Matrix= is al jaren geen andere soft voor uitgekomen alleen nog bruikbaar voor de originele kaart en MPEG2 zenders.

Dragon= voorloper van de Trex

T-Rex (opvolger van diablo?)nee hoor opvolger van de Dragon komt nog regelmatig software voor uit.

X-Cam= al jaren geen nieuwe software voor uitgekomen een hele fijne module die geen problemen geeft als je twee modules gebruikt in een ontvanger met de Trex kun je dat vergeten.

 

Wil je uitgebreid lezen kijk in de database van een paar jaar oud. laugh

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow, ok dan want ik haalde ze door elkaar door de namen.

 

Maar de T-Rex is dus de beste optie.

 

De database FAQ heb ik al gelezen, maar die is echt te oud. frown

 

Dus ik zou de Canal Digitaal Smartcard (SECA) wel goed kunnen gebruiken i.c.m. een T-Rex? Want ik wil vooral de HD-zenders ontvangen van Canal Digitaal.

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Aart,

 

Heb een vraagje over de Matrix met Ucas. Ik heb op dit moment grote problemen met mijn Arion 9300 PVR CD. Bekend verhaal. Niet opnemen als er gekeken wordt naar een opgenomen opname etc. Als ik de Matrix gebruik ben ik dan van dat probleem af? Ik overweeg namelijk om een CD Cam te kopen. Vogens de leverancier moet het probleem dan opgelost zijn. Dus lost de Matrix met Ucas 3.0 dit probleem ook op? Of moet ik er andere software op zetten. Het is alleen maar om legaal te kijken.

Alvast bedankt.

Yugo

Link naar reactie
Delen op andere sites

nope diablo is de beste komt nog regelmatig firm voor uit met extra canalen kijk maar eens op wat upload sites dan zie je meteen welke cam de meeste uploads voor zijn . maar wat je ook in de gaten moet houden is ontvanfer en cam vb dream7020 loopt vast op een matrix cam maar doet het goed op een dragon/trex en diablo daarbij kan je die diablo ook wireless kopen waardoor je je cam en kaart binneshuis kunt sharen ps diablo zijn stealth files als je zoekt zul je die vinden dragon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Yugo
Hallo Aart,

Heb een vraagje over de Matrix met Ucas. Ik heb op dit moment grote problemen met mijn Arion 9300 PVR CD.


Ben bang dat ik het antwoordt ook schuldig moet blijven, het gaat om de legaal te bekijken kanalen.
In het algemeen kan ik zeggen dat ucas 3.0 op de meeste ontvangers goed loopt of het op de Arion 9300 ook zo is weet ik ook niet.
Staat er nu dan MR software van een paar jaar geleden op??
Met een cas interface kun je altijd testen of de problermen met ucas 3.0 er op opgelost zijn. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...