Gast AlanS Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Weet iemand of het mogelijk is een excelfile via het internet te laten invullen? Ik heb namelijk een excel file met een EK-poule en het zou makkelijk zijn als deze via de website ingevuld kunnen worden ipv dat iedereen hem eerst moet downloaden, invullen en emailen. Vaak vergeten ze nog de makro's aan te zetten en weten ze ook weer niet hoe dat moet en dat geeft dus problemen. Het bestand zit in de bijlage
Gast Pacman Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Neem een soort Portal achtige oplossing. Zo doen wij het op de zaak ook, werkt prima.
Gast AlanS Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 een portal achtige oplossing??? Is dat pacman taal??
Gast Pacman Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Nee, Bill Gates taal. http://www.microsoft.com/sharepoint/default.mspx
boaz Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Laat Excel je spreadsheet eens als .html opslaan ipv als .xml en zet dat online, grote kans dat het werkt. Kan 't niet voor je proberen ivm je wachtwoordbeveiliging. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Gast AlanS Geplaatst: 26 mei 2008 Geplaatst: 26 mei 2008 Nou, na veel zoeken ben ik erachter dat het moeilijk is. Ik ben nu overgestapt op originele pool-software. Erg gaaf. Bedankt voor de reakties.
allez l'om Geplaatst: 26 mei 2008 Geplaatst: 26 mei 2008 waar heb je die software gevonden? ben ook nog op zoek naar zoiets Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
alejandro Geplaatst: 26 mei 2008 Geplaatst: 26 mei 2008 Origineel bericht van: AlanS Nou, na veel zoeken ben ik erachter dat het moeilijk is. Ik ben nu overgestapt op originele pool-software. Erg gaaf. Bedankt voor de reakties. Gaan we hier nog 'poolen' dit E.K. ? Vastberaden, geen arrogantie!
Rocketscientist Geplaatst: 26 mei 2008 Geplaatst: 26 mei 2008 Je kan toch gebruik maken van het spreadsheet dat google online aanbied? Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Gast AlanS Geplaatst: 26 mei 2008 Geplaatst: 26 mei 2008 ik heb software gekocht voor 9 tientjes en dat werkt nagenoeg perfect. er zit een klein foutje in maar dat zijn ze nu voor me aan het oplossen.
alejandro Geplaatst: 27 mei 2008 Geplaatst: 27 mei 2008 Origineel bericht van: AlanS ik heb software gekocht voor 9 tientjes en dat werkt nagenoeg perfect. er zit een klein foutje in maar dat zijn ze nu voor me aan het oplossen. Klein foutje? hij is zeker van het ek van 2004? Vastberaden, geen arrogantie!
Gast GAEvakYD Geplaatst: 28 mei 2008 Geplaatst: 28 mei 2008 Origineel bericht van: AlanS ik heb software gekocht voor 9 tientjes en dat werkt nagenoeg perfect. er zit een klein foutje in maar dat zijn ze nu voor me aan het oplossen. Kun je ook zeggen wat voor oplossing/pakket het uiteindelijk geworden is?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen