Gast Geplaatst: 9 februari 2002 Geplaatst: 9 februari 2002 Gisteren heb ik eindelijk mijn ontvanger (6073)kunnen flashen met V5 en nu krijg ik met elke kaart die ik gebruik een zwart scherm! Maakt niet uit welke files ik gebruik!?!! Iemand enig idee?!
Gast Geplaatst: 9 februari 2002 Geplaatst: 9 februari 2002 Nog steeds, gisteren waren bijna alle plipsje's zwart. lag niet aan je flash. lees eens bij SECA
Gast Geplaatst: 9 februari 2002 Geplaatst: 9 februari 2002 Hoi, ik ken het probleem....je kunt zeker ook niet de commerciele zenders krijgen? Doe dan het volgende.....start LOOKERFLASH en druk op EEPROM a FF......deze functie vult je eeprom met FF (geen info dus)....je moet hiernaa nog wel ff opnieuw de kanalen inlezen. Greetz Bas
Gast Geplaatst: 9 februari 2002 Geplaatst: 9 februari 2002 Thanks Bas! Ik had het probleem net ook nog dus ik denk dat dit de oplossing moet zijn. Ik ga het zo wel even proberen. Is het trouwens niet mogelijk om dit op de een of andere manier te doen via mijn Oslink kabel?
Gast Geplaatst: 9 februari 2002 Geplaatst: 9 februari 2002 Is er misschien een andere mogelijkheid om standaard die FFFFF (no EPG) in de firmware te krijgen?!? Ik heb eerst mijn oude firmware uitgelezen gisteren, vervolgens de V6Beta ingelezen en toen ik dacht dat deze niet werkte (vanwege zwarte schermen) heb ik V5noEPG gebruikt. Moet ik soms nog dingen wissen of zo die met versie 6 geen meegekomen?!?
Aanbevolen berichten