mietde Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Lastig zoeken als je de juiste termen niet weet. Wie weet er hoe je een suéde effect op je muren kunt krijgen? De muur ziet er dan wat gevlekt uit alsof er stukken tegen de haren zijn ingestreken, beetje licht donker gevlekt effect. Iemand die weet hoe dat te doen? You cannot ignore that member
leo1949 Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Daar hebben we Google toch voor. kopieer de onderstaande regel in de google zoekbar "suéde effect" dus helemaal ook deze "" Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast fatfreddy Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Hier staat het absoluut bij. Het lijkt het meest op één van de deptechnieken.
mietde Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Geplaatst: 26 mei 2008 Deze afbeelding komt wel in de buurt van wat ik wil maar echt uitsluitsel kan ik toch niet vinden van hoe of wat. Denk dat ik maar 's een speciaalzaak bezoek voor wat advies. Want bij de betere plaatjes staat weer niet hoe en bij de hoe staan vaak weer wat mindere samples. You cannot ignore that member
mietde Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Geplaatst: 26 mei 2008 Zou goed kunnen, maar sikkens, dat heeft een behoorlijk prijsje per liter. Had gehoopt dat het puur een techniek zou zijn maar blijkbaar toch ook een speciale verf. Hmm, dan maar niet de halve woonkamer maar een deel waar ik vaker tegenaan kijk. Mijn verfboer voert sikkens, kwestie van vragen en sparen, kost al gauw 40 euro voor een liter dergelijke merkverf. Ach ja, had het kunnen weten. You cannot ignore that member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen